smlmea skriver:
Vil du være sød at finde den videnskablig undersøgelse,der siger at muskler og fedt ikke vejer det samme?
Undskyld mig men jeg ved faktisk hvad jeg taler om,og jo det er helt normalt,at man ikke taber sig hele tiden.
Kroppen er ikke sort/hvid,og når man får mere væske i kroppen,vil man om noget begynde at veje lidt mere,efter følgene vil man så begynde at tabe sig,når væske/blod volume er stabiliseret.
Men må jeg have lov at spørger,hvorfor du spørg efter råd,når du nu er så klog,at du faktisk ikke behøver råd,og slet ikke af en der faktisk er uddannet inde for faget? 
bliv da lige sur for en femmer - jesus altså...
1.Prøv du f.eks bare lige en enkelt tur på .feks google så får du det smækket i hovedet.
2. Nu er jeg selv student med idræt i speciale hvorved hvor også har arbejdet med fedt og muskler.
3. Jeg er af læge familie og ikke en eneste af de 7 læger i den tætteste familie siger de vejer det samme. Dette siger min fys, kiro, osteopati OG fitness-ejeren også er korrekt, nemlig at muskler vejer mere end fedt.
4. Du skal SLET ikke undskylde. Men med en indtensiv træning i 1½ mdr og der kun er kommet vægtforøgning er der en fejl i systemet - dette er ALLE fra punkt 3 også fuldt ud enige i da min indtægt af føde er præcis som den bør være, og mit aktivitets niveua faktisk er højere end gennemsnittet.
5. Ja man vejer mere når kroppen binder væske! Men kroppen BØR blive mindre af al træningen, hvilket heller ikke er tilfældet - langt fra.
6. Prøv at læs hvad jeg rent faktisk har skrevet i denne tråds første indlæg: Jeg skal bruge HJÆLP til at få fat i POINT SYSTEMET, ikke alt muligt andet for jeg har styr på det, jeg skal kun bruge point systemet, og nu har jeg så snuppet madlog istedet for, så det har jo løst sig.
Fremover så vær venlig at læs hvad en tråd går ud på istedet for at skyd - for jeg spørg efter en ting så det var egentlig meget simpelt...
tak for at du valgte at bruge din tid på denne tråd. Du ønskes en god weekend.