kcal system - har virkelig behov for hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Ej vær nu sød at læs det jeg skriver NEJ de vejer ikke det samme! Muskler vejere MERE end fedt men fylder MINDRE er du i tvivl så slå det op helt præcist 22% mere Trænede bodybuildere vejer jo ofte langt over 100 kg men de er ikke overvægtige i det der er muskler der vejer til Og netop derfor skal man måle sig i cm og IKKE kun på en vægt hvis man ønsker at følge sit vægttab. MEN når man vejer så meget for meget som jeg gør nu er det en fysisk umulighed at man kun omdanner fedtvæv til muskelmase http://www.alun.dk/slank/muskelmasse-stofskifte-forbraend-fedt.html#http://illvid.dk/spoerg-os/vejer-muskler-mere-end-fedthttp://iform.dk/traening/spoergsmaal-om-traening/vaegtoegning-ved-Håber du vil tag svaret positivt

Jamen så læs hvad JEG skriver, for vi skriver AKKURAT DET SAMME!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jamen så læs hvad JEG skriver, for vi skriver AKKURAT DET SAMME!

Nej vi er ej for du skriver de vejer det samme hvilket ikke er det jeg skriver så vi er ikke enige medmindre du har formuleret dig forkert

Anmeld

23. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Nej vi er ej for du skriver de vejer det samme hvilket ikke er det jeg skriver så vi er ikke enige medmindre du har formuleret dig forkert

Jeg tror bare vi skal lade den ligge.

Det eneste jeg kan sige er at 1 kg. jo er 1 kg. uanset om vi taler fedt, mælk, fjer eller muskler.

God weekend!

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg tror bare vi skal lade den ligge.

Det eneste jeg kan sige er at 1 kg. jo er 1 kg. uanset om vi taler fedt, mælk, fjer eller muskler.

God weekend!

Ja 1 kg er 1 kg - korrekt. Men Massen af muskler vejer mere end fedt nemlig 22% mere og derfor kan du godt have tabt dig i cm men ikke vægtmæssigt 100 gram popcorn fylder jo også mere end 100 gram mælk for at tage et eksempel forstår du mig? derfor fedtmassen vejer mindre end muskelmassenMen tak i lige måde

Anmeld

23. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Ja 1 kg er 1 kg - korrekt. Men Massen af muskler vejer mere end fedt nemlig 22% mere og derfor kan du godt have tabt dig i cm men ikke vægtmæssigt 100 gram popcorn fylder jo også mere end 100 gram mælk for at tage et eksempel forstår du mig? derfor fedtmassen vejer mindre end muskelmassenMen tak i lige måde

Vi er 100 % enige, og siger akkurat det samme!

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Vi er 100 % enige, og siger akkurat det samme!

Ok men der er ikke hvad " fitness" der skrev i denne tråd siger for hun siger muskler og fedt har samme vægt i forhold til massen hvilket de ikke har hvilket vi to er enige om

Anmeld

23. juni 2012

come2

Jeg synes faktisk du er lidt flabet i dine svar

Håber du finder en løsning og får tabt dig

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg synes faktisk du er lidt flabet i dine svar

Håber du finder en løsning og får tabt dig

Det er jeg beklage de for men når man skal gentage det samme igen og igen men så ømt et emne bliver man hurtigt øm. Men det beklager jeg og skal nok tænke over tomen. Tak for dit imput.

Anmeld

24. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Nej.muskler vejer mere! Slå det selv op 22% mere men fylder mindre

Vejer 1 kg Jern og 1 kg mælk så heller ikke det samme??? 1 kg er 1 kg, det eneste der er forskel på er massefylden... Det er sgu da logik for perlehøns

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Vejer 1 kg Jern og 1 kg mælk så heller ikke det samme??? 1 kg er 1 kg, det eneste der er forskel på er massefylden... Det er sgu da logik for perlehøns

Helt ærligt! Vi snakker om at massen af muskler vejer mere end massen af fedt det jo logisk. 100 gram popcorn fylder mere end 100 gram mælk, ergo er mælks massefylde tungere end popcorns, præcis det sammeSom fedt en kop fedt vejer mindre end en kop muskelmasse selvom koppen er lige stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.