ulovlig hund eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

MorDk

Babymamma skriver:

Det kan man overhovedet ikke se.

Vores har samme problem, han dog mødt både far og mor til ham og de er ikke ulovlige men alle syntes at han ligner alt muligt han er ikke er - specielt en amstaff  Og det gør så ondt på mig, folk har desideret rådt efter os at jeg har en lorte hund.

Han er nemlig en blanding at rottweiler og fransk bulldog. Har endda spurgt dyrlægen hvad hun syntes fordi jeg syntes slet ikke at han ligner en amstaff - hun sagde at det kun hun overhovedet heller ikke se fordi at de er meget grovere i hovedet.

Mit bedste bud er at spørge din dyrlæge 

Åhhhr en dejlig vuf ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MorDk skriver:

Åhhhr en dejlig vuf ♥

Jaah han er min lille (store) baby  

Anmeld

20. juni 2012

twinny

Hvor er han bare skøn...

Det kan være godt være eller ikke være.  

Tag  ham med til dyrlægen, de kan finde ud af det.

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

Det er utrolig svært at se, der findes stadig muskelhunde i DK som er lovlige og den kan jo være en blanding af sådan en. Hvad race er moren?

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

come2

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

God aften

jeg har købt mig sådan en sød hvalp - og jeg var selv helt ude for at hente ham, og så hans mor! men faderen fik jeg aldrig mødt .. Sælgeren forklare den er lovlig - og jeg vælger stole på det, og han har lovet at skrive racen ned sådan så jeg ikke kommer i klemme når han skal til dyrlæge.

Men,men,? han vækker meget opmærksomhed når jeg lufter ture med ham? folk, kigger og spørg ind til havd det er for hund og hvad den hedder! jeres ærlige mening! ser denne hund her ulovlig ud????

Jeg synes det ligner en STB blanding.

Rigtig ærgeligt, for så længe du ikke har papirer på den (stamtavle) kan du ikke bevise den ikke er ulovlig.

Men håber det bedste

Anmeld

20. juni 2012

Muhmi

God aften

jeg har købt mig sådan en sød hvalp - og jeg var selv helt ude for at hente ham, og så hans mor! men faderen fik jeg aldrig mødt .. Sælgeren forklare den er lovlig - og jeg vælger stole på det, og han har lovet at skrive racen ned sådan så jeg ikke kommer i klemme når han skal til dyrlæge.

Men,men,? han vækker meget opmærksomhed når jeg lufter ture med ham? folk, kigger og spørg ind til havd det er for hund og hvad den hedder! jeres ærlige mening! ser denne hund her ulovlig ud????

Det ligner en blanding mellem en boxer og en labrador..

Kan ikke huske om boxere er lovlige....

Anmeld

20. juni 2012

come2

come2 skriver:

Jeg synes det ligner en STB blanding.

Rigtig ærgeligt, for så længe du ikke har papirer på den (stamtavle) kan du ikke bevise den ikke er ulovlig.

Men håber det bedste

Der skulle stå SBT

Anmeld

20. juni 2012

Christine

God aften

Ja det synes jeg den gør. Det behøver den ikke være, men jeg synes bestemt det ligner en muskelhund der kan være ulovlig.

Anmeld

20. juni 2012

mpr

God aften

Syntes det ligner der måske er noget amstaff eller pitbull i den, hvilken race er moren?

Anmeld

20. juni 2012

SHERO

Altså den kunne ligeså godt ligne en old english bulldog blanding som en amstaff, men svært at vurdere når man ikke kender til moderens race..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.