ulovlig hund eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.754 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

God aften

jeg har købt mig sådan en sød hvalp - og jeg var selv helt ude for at hente ham, og så hans mor! men faderen fik jeg aldrig mødt .. Sælgeren forklare den er lovlig - og jeg vælger stole på det, og han har lovet at skrive racen ned sådan så jeg ikke kommer i klemme når han skal til dyrlæge.

Men,men,? han vækker meget opmærksomhed når jeg lufter ture med ham? folk, kigger og spørg ind til havd det er for hund og hvad den hedder! jeres ærlige mening! ser denne hund her ulovlig ud????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

SHERO

Det er svært at sige... Hvilken race er moren..?

Anmeld

20. juni 2012

L&V

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

God aften

jeg har købt mig sådan en sød hvalp - og jeg var selv helt ude for at hente ham, og så hans mor! men faderen fik jeg aldrig mødt .. Sælgeren forklare den er lovlig - og jeg vælger stole på det, og han har lovet at skrive racen ned sådan så jeg ikke kommer i klemme når han skal til dyrlæge.

Men,men,? han vækker meget opmærksomhed når jeg lufter ture med ham? folk, kigger og spørg ind til havd det er for hund og hvad den hedder! jeres ærlige mening! ser denne hund her ulovlig ud????

Lidt måske, men nu ved jeg ikke om det evt kan være et mix eller noget men den ku da godt se lidt amstaff agtig ud eller noget i den dur

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Det ligner en blanding sys jeg...

Kan sagtens være en blanding af en muskelhund og labrador fx.

SØD ser den ud! Kan dog ikke forstå at du vælger at købe en hund hvor du ikke ved hvem forældrene til hunden er... Men sådan er folk jo så forskellige...

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

God aften

den kan godt ligne noget muskel hund men der er nogle få racer der ligner muskelhunde som er lovlige så så længe du ikke har navnet på racen er det svært at sige..

og i værdste tilfælde risikerer du politiet tager den og afliver den

Anmeld

20. juni 2012

B&J

jeg kan ikke lige helt se hvad den er blandet med... men jeg syntes du skal hoppe en tur til dyrlægen og få det af vide

Anmeld

20. juni 2012

Missq4

syntes godt man kan se det er en blandings hund men det kan godt line er der er en af de forbudte i men der er jo ikke til at sige men jeg kan sige at hvis dyrlæger eller politiet er i tvivl kan de forlange en blodprøve og den vil vise om der er noget i den også hvis det bare er en lille smule

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Hvad race er mor'en ?

Anmeld

20. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

OMG !!! den er bare SMUK!!!!!  Nurhhhh smelter helt!!!!!

Anmeld

20. juni 2012

Miin'Baby'Mus

God aften

Det kan man overhovedet ikke se.

Vores har samme problem, han dog mødt både far og mor til ham og de er ikke ulovlige men alle syntes at han ligner alt muligt han er ikke er - specielt en amstaff  Og det gør så ondt på mig, folk har desideret rådt efter os at jeg har en lorte hund.

Han er nemlig en blanding at rottweiler og fransk bulldog. Har endda spurgt dyrlægen hvad hun syntes fordi jeg syntes slet ikke at han ligner en amstaff - hun sagde at det kun hun overhovedet heller ikke se fordi at de er meget grovere i hovedet.

Mit bedste bud er at spørge din dyrlæge 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.