Min bror....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tak, jeg vil altid være der for ham, selvom det er hårdt

Du lyder til at være et rigtig rart menneske og en helt igennem fantastisk søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du lyder til at være et rigtig rart menneske og en helt igennem fantastisk søster

Tak, jeg gør hvad jeg kan, han er jo min bror og alle andre svigter ham, så jeg SKAL være der.

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Anonym skriver:

Tak, føler bare det er meget at belemre dig med.
Jeg vil mest af alt have nogle svar, hvad kommer der til at ske?
Hvad kan de gøre?
Hvad er hans fremtidsudsigter?
Osv

Det er det altså ikke - kan ikke give dig de svar du søger . Men er her til at lytte hvis det er nogen hjælp

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Bøllen skriver:

Det er det altså ikke - kan ikke give dig de svar du søger . Men er her til at lytte hvis det er nogen hjælp

Tak

Anmeld

19. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Puha, stakkels, stakkels dig og din bror! Livet er desværre langt fra retfærdigt

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tak, jeg gør hvad jeg kan, han er jo min bror og alle andre svigter ham, så jeg SKAL være der.

Sådan!

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Puha, stakkels, stakkels dig og din bror! Livet er desværre langt fra retfærdigt

Mange tak
Ja, det er det

Anmeld

19. juni 2012

fairlady

har selv en bror med psykiske lidelser og hashmisbrug. Vil bare sige, at du gerne må skrive til mig privat, hvis det er. Så kan du jo selvfølgelig ikke være anonym over for mig, men jeg skal selvfølgelig nok holde vores "samtaler" fortrolige.

Om ikke andet skal du have et kæmpe kram fra en der ved hvad du går igennem

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

har selv en bror med psykiske lidelser og hashmisbrug. Vil bare sige, at du gerne må skrive til mig privat, hvis det er. Så kan du jo selvfølgelig ikke være anonym over for mig, men jeg skal selvfølgelig nok holde vores "samtaler" fortrolige.

Om ikke andet skal du have et kæmpe kram fra en der ved hvad du går igennem

Hej
Overskuddet er ikke det store her, så undskyld jeg først skriver nu.
Jeg vil gerne benytte mig af dit tilbud, da jeg føler mig SÅ alene med alle de følelser jeg går med
Men jeg ved ikke lige med barn og sådan hvornår jeg kan skrive
Jeg er også i gang med at udforme en klage angående den behandling han får, da de pt bare kaster ham frem og tilbage mellem 2 afdelinger i 2 forskellige byer, uden at informer os om at han er blevet rykket.

Anmeld

27. juni 2012

JanetBJ

Først får du lige et

Jeg er ked af at høre det med din bror. Det er ikke fair, og det er uretfærdigt at han skulle ende hvor han er nu.

Stoffer kan gøre meget ved en, jeg kender flere som er gået ned, og jeg selv har også haft en mindre psykose. Det er svært at forestille sig det, men det er som om man er ved siden af sig selv, svært at forklare.

Din bror har brug for en omvæltning i sit liv, han har brug for at komme væk fra det miljø han er havnet i, komme i behandling, måske et behandlingshjem langt ude i ingenting, fri natur, hvor han kan føle sig fri og prøve at få styr på sig selv og sine tanker.

Det kan godt være at den Psyk. afd. han er på, prøver at hjælpe ham, men udfra hvad du fortæller, tror jeg at han har brug for noget ekstra ordinært, andet end at blive spærret inde på et sygehus og proppet med diverse piller. Kan dog ikke lige komme på en løsning lige nu, men den skal nok være derude et eller andet sted.. håber din bror kommer sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.