Min bror....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det bedste du kan gøre for ham er stadig og besøge ham selv om det er hårdt for dig for det lyder til at det også er hårdt for ham

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Åhhh hvor er jeg virkelig ked af på dine vegne...

Selvom jeg ikke kan sætte mig ind hvad du gennemgår lige nu, så kender jeg alligevel lidt til det. Jeg har selv en lillebror, som ind imellem (eller altid faktisk) er langt væk..... Det er så frygtelig hårdt at se på hvordan de bare ødelægger deres liv....

Mange tak

Det lyder godt nok heller ikke rart
Får han ikke hjælp`?

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Livet er ikke altid fair, det gør mig SÅ ondt at din bror ikke har det godt. Kender desværre ikke til det du går igennem. og det lyder rigtig hårdt. kan godt forstå du sidder med alle de følelser, det er bestemt berettiget . Du får mange tusind KÆMPE  af mig.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Det bedste du kan gøre for ham er stadig og besøge ham selv om det er hårdt for dig for det lyder til at det også er hårdt for ham

Jeg prøver også så meget jeg kan, men han er indlagt langt væk fra hvor jeg bor og er pt, så syg at vi er blevet frarådet at komme

Anmeld

19. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Mange tak

Det lyder godt nok heller ikke rart
Får han ikke hjælp`?

Han har i det Danske samfund råbt om hjælp i 20 år nu!!!!, men der sker INGENTING. Mine forældre og jeg har skiftevis forsøgt at få ham i behandling, i samråd med ham selv, men det danske samfund mener han er for velfungerende!!!!

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Tanker herfra med håb om snarlig bedring

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Hold nu op din stakkel!
Sikke da en historie, jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre har ikke selv prøvet noget ligende!
Dog kommer jeg fra en familie med en mor som har svigtet utrolig meget og jeg heller ikke har et godt forhold til Idag!
Har en lillebror som vi fik fjernet hjemmefra ved at skrive breve til kommunen, og jeg har virkelig frygtet han en dag skal ryge ud i noget lort!
Jeg ønsker alt det bedste for dig og syntes det er flot at du er kommet ud på den anden side!

Mange tak
Dejligt du kunne hjælpe din bror

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Han har i det Danske samfund råbt om hjælp i 20 år nu!!!!, men der sker INGENTING. Mine forældre og jeg har skiftevis forsøgt at få ham i behandling, i samråd med ham selv, men det danske samfund mener han er for velfungerende!!!!

Det er typisk!
Min bror bliver også bare medicineret fra sans og samling og så udskrevet indtil han er så syg at han er til fare for sig selv og andre og så starter de forfra

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Bøllen skriver:

Livet er ikke altid fair, det gør mig SÅ ondt at din bror ikke har det godt. Kender desværre ikke til det du går igennem. og det lyder rigtig hårdt. kan godt forstå du sidder med alle de følelser, det er bestemt berettiget . Du får mange tusind KÆMPE  af mig.

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.