Når man ikke kan få barnet til at sove om aftenen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er utrolig dårlig til at klare hvis vores barn ikke vil sove om aftenen. Jeg hidser mig ikke op, det er slet ikke det, jeg bliver mere ked af det og panikker.

Min mand er meget bedre til at gribe det an på en rolig måde og sådan "det skal nok gå og det klarer jeg lige".

Vi vil gerne have nr 2, men jeg er da lidt urolig for hvordan det bliver der. Det er kun i peroder vores barn ikke vil sove og det kan tage noget tid før der er ro, men alligevel er det min mand der træder til der.

Er det ok at det er sådan? Og please sig at andre har det på samme måde?

Det er sket en eller to gange før at jeg har måtte ringe ham hjem hvis der har været uro. Ellers er jeg da stolt hvis jeg har kunne klare det selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

twinny

Ja, vi har lige haft en periode, hvor de simpelthen ikk vil falde til ro. De bliver overtrætte og kører hinanden op.

Igår blev jeg simpelthen nødt til at forlade rummet. og manden tog over.

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Hvor gammelt er dit barn?

Vi har jo forskellige måder at klare sådanne ting på.. Og er dig og din mand tilfreds med hvordan det fungere og føler jer klar til en nr 2 så der vel ingen problemer i det

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Ja, vi har lige haft en periode, hvor de simpelthen ikk vil falde til ro. De bliver overtrætte og kører hinanden op.

Igår blev jeg simpelthen nødt til at forlade rummet. og manden tog over.

Og du har to

Kan bare blive lidt i tvivl om, om det er "for dårligt" at jeg ikke kan når tingene spidser til og ved ikke rigtig om vi så burde få nr 2 Det er den eneste ting jeg ikke magter ret godt. Manden er så rolig og fornuftig når det kommer til det.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Hvor gammelt er dit barn?

Vi har jo forskellige måder at klare sådanne ting på.. Og er dig og din mand tilfreds med hvordan det fungere og føler jer klar til en nr 2 så der vel ingen problemer i det

2,5 år. Tak for dit svar

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Anonym skriver:

Og du har to

Kan bare blive lidt i tvivl om, om det er "for dårligt" at jeg ikke kan når tingene spidser til og ved ikke rigtig om vi så burde få nr 2 Det er den eneste ting jeg ikke magter ret godt. Manden er så rolig og fornuftig når det kommer til det.

Jamen er det hver aften, du har det sådan`?

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jamen er det hver aften, du har det sådan`?

Nej slet ikke for h*n er normaltvis et nemt barn. Det er kun de perioder hvor h*n udvikler sig og er lidt ked af det. De gange hvor det kan tage 2 timer før der er ro eller ved sygdom.

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Anonym skriver:

Nej slet ikke for h*n er normaltvis et nemt barn. Det er kun de perioder hvor h*n udvikler sig og er lidt ked af det. De gange hvor det kan tage 2 timer før der er ro eller ved sygdom.

Okay. hvad siger din mand til det? hvis han har det fint med at tage den rolle. Er det vel ikk noget problem i  nr 2.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Okay. hvad siger din mand til det? hvis han har det fint med at tage den rolle. Er det vel ikk noget problem i  nr 2.

Ja sagtens, han er rigtig støttende. Det er mere min samvittighed der siger at det "burde" jeg kunne klare

Det er nok rigtigt. Jeg er bare perfektionistisk og vil gerne have at det hele er perfekt.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.