Anonym skriver:
Ja sagtens, han er rigtig støttende. Det er mere min samvittighed der siger at det "burde" jeg kunne klare
Det er nok rigtigt. Jeg er bare perfektionistisk og vil gerne have at det hele er perfekt.
Åh,der er så meget vi burde kunne klarer!!! Men vi er bare mennesker.I mødregruppen var jeg hende den irriterende der bare havde styr på alt, og som de andre søgte råd hos, og ved du hvad jeg gjorde en dag? Jeg var alene med en nyfødt og en på 2 år, og jeg kunne bare ikke få dem til at sove. Det var fredag aften og min nabo var ungkarl, havde ingen børn, men tilgengæld gæster :-)Jeg gik ind og hentede den unge fyr, og bad ham hjælpe med at få mine børn til at sove! Han havde aldrig holdt et spædbarn i sine arme før, men han fik baby og så gik jeg ind til den store på 2 og efter laaang tid faldt den store i søvn og så hentede jeg min baby igen. Det burde jeg måske også kunne klare, og det gjorde jeg jo også!!! Jeg sørgede for at jeg fik hjælp! Det er også en måde at klare det på. Min mødregruppe troede ike deres egne øre da jeg fortalte det...
Anmeld