Når man ikke kan få barnet til at sove om aftenen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Nadia&Daniel

Kender det ALT for godt.. Så sender en masse  afsted til dig (selvom det nok ikke lige helt hjælper så meget på det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Kender det ALT for godt.. Så sender en masse  afsted til dig (selvom det nok ikke lige helt hjælper så meget på det)

Kram kan man altid bruge og "rart" at vide man ikke er alene

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Jeg er utrolig dårlig til at klare hvis vores barn ikke vil sove om aftenen. Jeg hidser mig ikke op, det er slet ikke det, jeg bliver mere ked af det og panikker.

Min mand er meget bedre til at gribe det an på en rolig måde og sådan "det skal nok gå og det klarer jeg lige".

Vi vil gerne have nr 2, men jeg er da lidt urolig for hvordan det bliver der. Det er kun i peroder vores barn ikke vil sove og det kan tage noget tid før der er ro, men alligevel er det min mand der træder til der.

Er det ok at det er sådan? Og please sig at andre har det på samme måde?

Det er sket en eller to gange før at jeg har måtte ringe ham hjem hvis der har været uro. Ellers er jeg da stolt hvis jeg har kunne klare det selv.

Jeg tænker at det er da noget du skal have lært? Det der med at have kontrol i en situation?
Smukt din mand bare tager over og det er da ikke klodens undergang hvis det altid er sådan, men du vil vel også gerne selv kunne?

Anmeld

19. juni 2012

MinNoah

åh hvor jeg kender det... her er det dog forskelligt om det er manden eller mig der har mest tålmodighed....

Men det er SÅ træls når han ikk gider sove om aftenen!! Det er jo de eneste få timer på døgnet hvor man har lidt tid til sig selv....

Anmeld

19. juni 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Ja sagtens, han er rigtig støttende. Det er mere min samvittighed der siger at det "burde" jeg kunne klare

Det er nok rigtigt. Jeg er bare perfektionistisk og vil gerne have at det hele er perfekt.

Åh,der er så meget vi burde kunne klarer!!! Men vi er bare mennesker.I mødregruppen var jeg hende den irriterende der bare havde styr på alt, og som de andre søgte råd hos, og ved du hvad jeg gjorde en dag? Jeg var alene med en nyfødt og en på 2 år, og jeg kunne bare ikke få dem til at sove. Det var fredag aften og min nabo var ungkarl, havde ingen børn, men tilgengæld gæster :-)Jeg gik ind og hentede den unge fyr, og bad ham hjælpe med at få mine børn til at sove! Han havde aldrig holdt et spædbarn i sine arme før, men han fik baby og så gik jeg ind til den store på 2 og efter laaang tid faldt den store i søvn og så hentede jeg min baby igen. Det burde jeg måske også kunne klare, og det gjorde jeg jo også!!! Jeg sørgede for at jeg fik hjælp! Det er også en måde at klare det på. Min mødregruppe troede ike deres egne øre da jeg fortalte det...

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Åh,der er så meget vi burde kunne klarer!!! Men vi er bare mennesker.I mødregruppen var jeg hende den irriterende der bare havde styr på alt, og som de andre søgte råd hos, og ved du hvad jeg gjorde en dag? Jeg var alene med en nyfødt og en på 2 år, og jeg kunne bare ikke få dem til at sove. Det var fredag aften og min nabo var ungkarl, havde ingen børn, men tilgengæld gæster :-)Jeg gik ind og hentede den unge fyr, og bad ham hjælpe med at få mine børn til at sove! Han havde aldrig holdt et spædbarn i sine arme før, men han fik baby og så gik jeg ind til den store på 2 og efter laaang tid faldt den store i søvn og så hentede jeg min baby igen. Det burde jeg måske også kunne klare, og det gjorde jeg jo også!!! Jeg sørgede for at jeg fik hjælp! Det er også en måde at klare det på. Min mødregruppe troede ike deres egne øre da jeg fortalte det...

Åhh hvor er du sød, det er lige sådan noget jeg vil høre! Man tror at alle andre er perfekte og man er den eneste der kan fejle, men sådan er sandheden jo ikke. Det er rart at blive mindet om engang imellem.

Må indrømme at lige netop dig, kan må mig virke som en perfekt mor med styr på tingene når jeg læser dine indlæg herinde

Anmeld

19. juni 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Kram kan man altid bruge og "rart" at vide man ikke er alene

Du er bestemt ikke alene

fra en mor som OGSÅ synes det er rart at vide at hun IKKE er alene i verden..

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Mumto3 skriver:

Ha ha. Gad godt se hans ansigt. han har tænkt, du havde en skrue løs.

Anmeld

20. juni 2012

Mumto3

twinny skriver:

Ha ha. Gad godt se hans ansigt. han har tænkt, du havde en skrue løs.

Han troede. Det var en joke! Indtil jeg sagde: jeg m ener det helt seriøst!jeg har brug for din hjælp.

Anmeld

20. juni 2012

twinny

Mumto3 skriver:

Han troede. Det var en joke! Indtil jeg sagde: jeg m ener det helt seriøst!jeg har brug for din hjælp.

haha... synd for den stakkels mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.