Tvillingemødre og gerne andre? :) og et par billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Nettemor

twinny skriver:

ja. Du har ret. Jeg må lade vær med at tænke så meget over det.

Ja eller i hvert fald forsøge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

twinny

B&J skriver:

nu ved jeg ikke så meget om tvillinger men hold nu op der udstår jo bare KÆRLIGHED ud af deres øjne ej hvor er de bare smukke

tror helt sikkert du er en god mor

nurrrh... hvor er du bare dejlig.  Tak for de skønne ord. Det varmer et mors hjerte.

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Nettemor skriver:

Ja eller i hvert fald forsøge

Anmeld

19. juni 2012

twinny

MissTas skriver:

kan godt forstå din følelse.. sådan tror jeg de fleste tvillingemødre har det... men jeg er sikker på at du gør det super godt og gir begge dine drenge hvad de har brug for.. se lige hvor glade og lækre de er.. det er da et tegn

ihhh mange tak.

Anmeld

19. juni 2012

samson

Kære Twinny

Jeg er mor til tvillinger på 14 måneder og huskeer alt for godt den følelse. Jeg synes dog den var mere udbredt for et par måneder siden, inden ungerne lærte at kravle og komme rundt. Der skulle man selv "opsøge" de små og dikke-dikke, hvorimod de nu selv kan komme hen til een, når de trænger til at nusse eller få læst en bog. Så det skal nok blive bedre... og den dårlige samvittighed kan vi ikke rigtig bruge til noget. Vi gør det så godt vi kan, og jeg er sikker på du er en fantastisk mor, der giver sine drenge lige meget kærlighed:-)

De bedste hilsner fra Camilla

Anmeld

19. juni 2012

B&J

twinny skriver:

nurrrh... hvor er du bare dejlig.  Tak for de skønne ord. Det varmer et mors hjerte.

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Nettemor skriver:

Det var da en super god måde at gøre det på Og det behøver jo ikke være meget mere end en time eller sådan noget

ja, nemlig rigtig god ide.

Anmeld

19. juni 2012

sne190810

Jeg er helt sikker på at du gør et fantastisk stykke arbejde, og ingen af dine dejlige lækre fyre lide nogen form for nød

Som en anden skriver så har de jo forskellige behov på hver sine dage, så det er muligvis rigtig nok at den ene for lidt mere mor-tid end den anden en dag. Men det er fordi det er det som er behovet hos den enkelte spirrevip, hvor den anden klarer sig fint med at udforske verden uden så meget mor. Og næste dag kan de skifte roller

Så alt i alt så tror jeg regnestykket går meget godt og lige op mellem de to bøller

Det er ikke noget du skal gå og bekymre dig om, selvom jeg godt kan sætte mig ind i at det er svært!

Anmeld

19. juni 2012

twinny

sne190810 skriver:

Jeg er helt sikker på at du gør et fantastisk stykke arbejde, og ingen af dine dejlige lækre fyre lide nogen form for nød

Som en anden skriver så har de jo forskellige behov på hver sine dage, så det er muligvis rigtig nok at den ene for lidt mere mor-tid end den anden en dag. Men det er fordi det er det som er behovet hos den enkelte spirrevip, hvor den anden klarer sig fint med at udforske verden uden så meget mor. Og næste dag kan de skifte roller

Så alt i alt så tror jeg regnestykket går meget godt og lige op mellem de to bøller

Det er ikke noget du skal gå og bekymre dig om, selvom jeg godt kan sætte mig ind i at det er svært!

mange tak....

Ja, jeg må prøve at lade være med at tænke så meget over det

Anmeld

19. juni 2012

sne190810

twinny skriver:

mange tak....

Ja, jeg må prøve at lade være med at tænke så meget over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.