Tvillingemødre og gerne andre? :) og et par billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.568 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

twinny

Hej tøser.

Jeg går med evigtdårlig samvittighed overfor mine børn.

Jeg synes, jeg har så svært med at give dem begge lige meget opmærksomhed. Nogle dage, når de er lagt i seng. Føler jeg kun den en har fået opmærksomhed i løbet dagen. Også ligger jeg og tænker på om jeg har gjort det godt nok.

Har I det også sådan?

første billede er lillebror Gabriel

Andet billede er storebror Celino

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Nettemor

Hvor er de lækre

Jeg tror at det er en meget normal følelse at side med. Men jeg er sikker på at du gør de super godt. Dine dejlige drenge ser jo ud til at trives super godt. Og se kan jo bare ikke altid få lige meget.. Men det udligner sig jo. Så medmindre det altid er den samme der får mest tror jeg ikke det er noget du skal lade dig gå på af.. Selv om jeg godt kan forstå det kan være svært .

Men der er vel også dage hvor den ene har mere brug for det end den anden? Og omvendt en anden dag

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Nettemor skriver:

Hvor er de lækre

Jeg tror at det er en meget normal følelse at side med. Men jeg er sikker på at du gør de super godt. Dine dejlige drenge ser jo ud til at trives super godt. Og se kan jo bare ikke altid få lige meget.. Men det udligner sig jo. Så medmindre det altid er den samme der får mest tror jeg ikke det er noget du skal lade dig gå på af.. Selv om jeg godt kan forstå det kan være svært .

Men der er vel også dage hvor den ene har mere brug for det end den anden? Og omvendt en anden dag

Mange tak.

Ja, det er sandt. Det skifter. Men gud, hvor har jeg ondt i maven nogengange, når jeg går i seng. Om de har fået nok opmærksomhed.

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

twinny skriver:

Mange tak.

Ja, det er sandt. Det skifter. Men gud, hvor har jeg ondt i maven nogengange, når jeg går i seng. Om de har fået nok opmærksomhed.

Men er det ikke også sådan at hvis den ene en dag får meget opmærksomhed af dig så får den anden mere af far?

Og derudover bruger de vel også hinanden meget?

Jeg kender godt den der. Især hvis jeg har været travl eller stresset.. Men vi gør vores bedste. Og det er vi nødt til at tro på. Og så er vi nødt til at se på vores børn. Når de er glade og tilfredse så må vi tro på at vi gør det godt

Anmeld

19. juni 2012

Holbæktrunten

twinny skriver:

Hej tøser.

Jeg synes, jeg har så svært med at give dem begge lige meget opmærksomhed. Nogle dage, når de er lagt i seng. Føler jeg kun den en har fået opmærksomhed i løbet dagen. Også ligger jeg og tænker på om jeg har gjort det godt nok.

Har I det også sådan?

En ting jeg har set min barndomsvenindes forældre gøre (der havde en flok på 5) med stor succes, var at de lavede "enebarnsaftner", så var der een dag om ugen hvor det ene barn fik lov at være lidt længere oppe og bestemte om de skulle spille et spil, se tv eller whatever... De måtte også invitere en søskende med til enebarnsaften.

Ved godt at dine er lidt små til det endnu, men tænker at den er god at have i mente... Når jeg får en bebs mere engang, er det i hvert fald noget jeg vil praktisere 

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Nettemor skriver:

Men er det ikke også sådan at hvis den ene en dag får meget opmærksomhed af dig så får den anden mere af far?

Og derudover bruger de vel også hinanden meget?

Jeg kender godt den der. Især hvis jeg har været travl eller stresset.. Men vi gør vores bedste. Og det er vi nødt til at tro på. Og så er vi nødt til at se på vores børn. Når de er glade og tilfredse så må vi tro på at vi gør det godt

ja. Du har ret. Jeg må lade vær med at tænke så meget over det.

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Holbæktrunten skriver:

En ting jeg har set min barndomsvenindes forældre gøre (der havde en flok på 5) med stor succes, var at de lavede "enebarnsaftner", så var der een dag om ugen hvor det ene barn fik lov at være lidt længere oppe og bestemte om de skulle spille et spil, se tv eller whatever... De måtte også invitere en søskende med til enebarnsaften.

Ved godt at dine er lidt små til det endnu, men tænker at den er god at have i mente... Når jeg får en bebs mere engang, er det i hvert fald noget jeg vil praktisere 

rigtig god ide.  til når de bliver ældre.

Anmeld

19. juni 2012

B&J

nu ved jeg ikke så meget om tvillinger men hold nu op der udstår jo bare KÆRLIGHED ud af deres øjne ej hvor er de bare smukke

tror helt sikkert du er en god mor

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Holbæktrunten skriver:

Det var da en super god måde at gøre det på Og det behøver jo ikke være meget mere end en time eller sådan noget

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

twinny skriver:

Hej tøser.

Har I det også sådan?

kan godt forstå din følelse.. sådan tror jeg de fleste tvillingemødre har det... men jeg er sikker på at du gør det super godt og gir begge dine drenge hvad de har brug for.. se lige hvor glade og lækre de er.. det er da et tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.