Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil lige dele det her med jer http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/shop/item.asp?itemGuid=672240
Vi blev anbefalet at blande en teske sukker op med alm kogt vand og give det til babyen,men det her er da langt bedre end rigtigt sukker
Det fås i superbest til 34 kr. Jeg bruger det til flasker og vil bruge det i næste måned hvor vi må begynde at lave mos
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KakaoDrik skriver: Jeg vil lige dele det her med jer http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/shop/item.asp?itemGuid=672240 Vi blev anbefalet at blande en teske sukker op med alm kogt vand og give det til babyen,men det her er da langt bedre end rigtigt sukker Det fås i superbest til 34 kr. Jeg bruger det til flasker og vil bruge det i næste måned hvor vi må begynde at lave mos
Måske man bare skulle vende sig til at spise mindre søde ting?
Lyder lidt for godt til at være sandt!...
sukkererstatning bør ikke gives til så små børn.. da det kan give problemer med maven.. grunden til man anbefaler sukkervand nogle gange hos babyer er når de er helt hysteriske osv.. så kan de falde til ro..
jeg vil hellere anbefale dig at koge kamille the uden sukker i, og give til baby koldt.. gjorde vi her..
Kamulla skriver: sukkererstatning bør ikke gives til så små børn.. da det kan give problemer med maven.. grunden til man anbefaler sukkervand nogle gange hos babyer er når de er helt hysteriske osv.. så kan de falde til ro.. jeg vil hellere anbefale dig at koge kamille the uden sukker i, og give til baby koldt.. gjorde vi her..
Nu spørger jeg bare men hvorfor vil du putte det i flaskerne og i den kommende grød/mos??
sukker er langt sundere for dit barn end kunstigt sødemiddel!
Omsorgsgiver skriver: Nu spørger jeg bare men hvorfor vil du putte det i flaskerne og i den kommende grød/mos??
Nu er jeg forvirret.. Vores sp siger at han ikke må få kamille te men hun anbefaler sukkervand,og i siger det modsatte Ville bare dele noget jeg mente var en god nyhed..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128