Sukker til en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

KakaoDrik

Jeg vil lige dele det her med jer  http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/shop/item.asp?itemGuid=672240

Vi blev anbefalet at blande en teske sukker op med alm kogt vand og give det til babyen,men det her er da langt bedre end rigtigt sukker 

Det fås i superbest til 34 kr. Jeg bruger det til flasker og vil bruge det i næste måned hvor vi må begynde at lave mos 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

MyBigWish

KakaoDrik skriver:

Jeg vil lige dele det her med jer  http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/shop/item.asp?itemGuid=672240

Vi blev anbefalet at blande en teske sukker op med alm kogt vand og give det til babyen,men det her er da langt bedre end rigtigt sukker 

Det fås i superbest til 34 kr. Jeg bruger det til flasker og vil bruge det i næste måned hvor vi må begynde at lave mos 

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Og der er ikke det der asperma bla bla, sødemiddel i? For det tror jeg ikke er sundere for børn, men hvis det ikke er i, så skal det da overvejes, hvis frøken igen beslutter sig for ikke at kunne lide vand.

Anmeld

18. juni 2012

fairlady

Måske man bare skulle vende sig til at spise mindre søde ting?

Lyder lidt for godt til at være sandt!...

Anmeld

18. juni 2012

L&V

KakaoDrik skriver:

Så tænker jeg bare, hva er det lavet på og om der er sorbitol i eller andre ting som der er i andet sødestof for så vil jeg heller gi alm sukker

Anmeld

18. juni 2012

Kamulla

sukkererstatning bør ikke gives til så små børn.. da det kan give problemer med maven.. grunden til man anbefaler sukkervand nogle gange hos babyer er når de er helt hysteriske osv.. så kan de falde til ro..

jeg vil hellere anbefale dig at koge kamille the uden sukker i, og give til baby koldt.. gjorde vi her..

Anmeld

18. juni 2012

fairlady

Kamulla skriver:

sukkererstatning bør ikke gives til så små børn.. da det kan give problemer med maven.. grunden til man anbefaler sukkervand nogle gange hos babyer er når de er helt hysteriske osv.. så kan de falde til ro..

jeg vil hellere anbefale dig at koge kamille the uden sukker i, og give til baby koldt.. gjorde vi her..

Anmeld

18. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu spørger jeg bare men hvorfor vil du putte det i flaskerne og i den kommende grød/mos??

Anmeld

18. juni 2012

skønneunger

sukker er langt sundere for dit barn end kunstigt sødemiddel!

Anmeld

18. juni 2012

KakaoDrik

Omsorgsgiver skriver:

Nu spørger jeg bare men hvorfor vil du putte det i flaskerne og i den kommende grød/mos??

Nu er jeg forvirret.. Vores sp siger at han ikke må få kamille te men hun anbefaler sukkervand,og i siger det modsatte  Ville bare dele noget jeg mente var en god nyhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.