Større behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Tror jeg desværre os hvor gør det ondt at sige .. Men hvis han så gør fordi jeg sir det , føler jeg jo at jeg tvinger ham

Ja, det er virkelig trist ..

Kan godt forstå, du så vil føle det som, at du tvinger ham og sådan skal det jo heller ikke være. Det skal være naturlig lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Når man lige er begyndt i et forhold, så kører hormonerne på højtryk - og når forelskelsen har lagt sig, ja så ryger man "på plads" i sin seksuelle rolle.

Nu skriver du ikke noget om hvor ofte I dyrker sex? Og hvor ofte du godt kunne tænke dig det? Det kan godt lade sig gøre selvom "man ikke passer sammen seksuelt".

Hvis du ikke kan undvære, ja så må du i gang selv. Det er ikke sikkert at han kan sætte ord på hvorfor han ikke har lyst for det behøver overhovedet ikke have noget med dig (eller ham for den sags skyld) at gøre. Vi er ikke alle ens og vi er ikke i parforhold for at lave om på hinanden.

Det er meget forskelligt , hvor ofte det er..

Nemlig man er ikke sammen for at lave om på hinanden, men jeg føler jeg laver om på ham idet jeg "brokker" mig over nogle ting , f.eks. det ,. ..

Me jeg kan jo bare mærke det går mig sindsyg på, men det kan os være det er tidligere ting der er sket i mit liv , der gør til jeg har det som idag ..

Jeg har været i et forhold hvor det var mig der ikke "gad" så det gik i stykker, fordi han bare gik med det selv om hvor træt af det han var af det ! 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, det er virkelig trist ..

Kan godt forstå, du så vil føle det som, at du tvinger ham og sådan skal det jo heller ikke være. Det skal være naturlig lyst

Nemlig

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

hvor længe har det været sådan ? jeg har en veninde som har en kæreste der lige er blevet 32.. han havde slet ikke lysten fra de 29 - 32. han fælte sig gammel, og det var hårdt for ham at ramme så høj en alder når hans kæreste kun var 25.. 

kan han måske være røget i en tidlig panik alder ?? 

men som nogen af de andre siger, man kan passe sammen på alle mulige måder, men bare ikke i dobbeltsengen. 

og så går ale de andre ting der er så fantastiske også stille og roligt af forholdet .. til det til sidst bare er rigtig øv det hele.. for sex er altså en ting vi ikke kan undvære i et forhold. 

tror måske også du skal overveje enten klør 5, dildo, eller bruseren .. så får du stillet dit behov og han får fred til at tage sig sammen, hvis det fungerede i starten, kan det komme til det igen.. så lad ham få lidt fred for det i et par måneder, og se hvad der sker.. mon ikke han springer på dig hvis han får af vide at hvis ikke han gør det, så gør du det altså selv  

held og lykke 

Det lyder virkelig til at han er kommet det , for det startet da han var 29 år ..

Vi har snakket om det så mange gange, og så holder det kun en periode eller os sker der ingenting..

Han sir bare " Det skal nok komme igen"

Anmeld

20. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Det lyder virkelig til at han er kommet det , for det startet da han var 29 år ..

Vi har snakket om det så mange gange, og så holder det kun en periode eller os sker der ingenting..

Han sir bare " Det skal nok komme igen"

min veninde kontaktede en sexolog og en parterapout .. joan ørting har også en hjemme side man kan være anonym og stille spørgsmål.. 

men hun fik a vide at det bedste hun kunne gøre var kram, kys, og kærtegn i de ikke eurotiske steder.. og slet ikke nævne sex osv.. for at lade ham få ro.. 

det resulterede i at de fik den der spænding, og gnisten i forholdet igen, for det pirrede ham lidt at han "ikke måtte pille" .. og nu et år efter hun begyndte har deres sex aldrig været bedre  

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

min veninde kontaktede en sexolog og en parterapout .. joan ørting har også en hjemme side man kan være anonym og stille spørgsmål.. 

men hun fik a vide at det bedste hun kunne gøre var kram, kys, og kærtegn i de ikke eurotiske steder.. og slet ikke nævne sex osv.. for at lade ham få ro.. 

det resulterede i at de fik den der spænding, og gnisten i forholdet igen, for det pirrede ham lidt at han "ikke måtte pille" .. og nu et år efter hun begyndte har deres sex aldrig været bedre  

Det skal da prøves af

Hvaså når han gerne vil ? så skal man eller ?

1000 tak for det !

Anmeld

20. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Det skal da prøves af

Hvaså når han gerne vil ? så skal man eller ?

1000 tak for det !

hvis han så gerne vil, så giver du den bare hele armen  

tænk på det som med en hundehvalp man vil lære noget, det skal belønnes når den gør hvad man gerne vil have..  

og ros og kærtegn bagefter er meget vigtigt også selvom det ikke er vildt godt, han skal lige have selvtilliden tilbage, inden man kritiserer  

håber det virker for jer   

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

hvis han så gerne vil, så giver du den bare hele armen  

tænk på det som med en hundehvalp man vil lære noget, det skal belønnes når den gør hvad man gerne vil have..  

og ros og kærtegn bagefter er meget vigtigt også selvom det ikke er vildt godt, han skal lige have selvtilliden tilbage, inden man kritiserer  

håber det virker for jer   

Tak for det , det er da værd at prøve i hvert fald ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.