Når man lige er begyndt i et forhold, så kører hormonerne på højtryk - og når forelskelsen har lagt sig, ja så ryger man "på plads" i sin seksuelle rolle.
Nu skriver du ikke noget om hvor ofte I dyrker sex? Og hvor ofte du godt kunne tænke dig det? Det kan godt lade sig gøre selvom "man ikke passer sammen seksuelt".
Hvis du ikke kan undvære, ja så må du i gang selv. Det er ikke sikkert at han kan sætte ord på hvorfor han ikke har lyst for det behøver overhovedet ikke have noget med dig (eller ham for den sags skyld) at gøre. Vi er ikke alle ens og vi er ikke i parforhold for at lave om på hinanden.
Det er meget forskelligt , hvor ofte det er..
Nemlig man er ikke sammen for at lave om på hinanden, men jeg føler jeg laver om på ham idet jeg "brokker" mig over nogle ting , f.eks. det ,.
..
Me jeg kan jo bare mærke det går mig sindsyg på, men det kan os være det er tidligere ting der er sket i mit liv , der gør til jeg har det som idag ..
Jeg har været i et forhold hvor det var mig der ikke "gad" så det gik i stykker, fordi han bare gik med det selv om hvor træt af det han var af det !
Anmeld