Større behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvor gamle er I? & hvor længe har I været sammen?

Mener du ikke det vil hjælpe, hvis han feks. fandt dig i jeres sofa iført noget lækkert/frækt tøj??

23 & 30 år , snart 3 år har vi været sammen .. .

Jo, men så er det igen , det at jeg skal få mig selv til at gør det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

23 & 30 år , snart 3 år har vi været sammen .. .

Jo, men så er det igen , det at jeg skal få mig selv til at gør det ..

Okay, du tror ikke det er en periode han skal over??

Ellers synes jeg du skal springe ud, i at gøre dig xtra lækker for ham..

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvad kan man stille op, når man har et større behov end kæresten har ??

Klør 5, eller et stykke legetøj... 

Du kan også vælge at sætte dig ned og snakke med ham om dine behov og følelser omkring det...

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Okay, du tror ikke det er en periode han skal over??

Ellers synes jeg du skal springe ud, i at gøre dig xtra lækker for ham..

Neeeej , det har været et problem længe, og der er blevet snakket om det mange gange..

Anmeld

19. juni 2012

celkt

Anonym skriver:

Neeeej , det har været et problem længe, og der er blevet snakket om det mange gange..

jeg vil måske komme med den forsigtige udmelding, at I måske bare ikke passer sammen seksuelt. Man kan møde verdens dejligste, mest fantastiske fyr, som man bare kan se sig leve livet sammen med, og så viser det sig at man bare ikke har samme indgangsvinkel til dobbeltsengen, så at sige. Og selvom det virker som en mindre ting, tror jeg faktisk ikke på at et forhold kan overleve det i længden. Jeg havde samme problem i 8 år med min exmand, dog af andre årsager, men det var helt klart også medvirkende til at vi gled fra hinanden...

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

jeg vil måske komme med den forsigtige udmelding, at I måske bare ikke passer sammen seksuelt. Man kan møde verdens dejligste, mest fantastiske fyr, som man bare kan se sig leve livet sammen med, og så viser det sig at man bare ikke har samme indgangsvinkel til dobbeltsengen, så at sige. Og selvom det virker som en mindre ting, tror jeg faktisk ikke på at et forhold kan overleve det i længden. Jeg havde samme problem i 8 år med min exmand, dog af andre årsager, men det var helt klart også medvirkende til at vi gled fra hinanden...

Tror du har ret selvom jeg ikke vil indrømme det .. Men forstår bare ikk, fordi det gik mere end fint, til at starte med :/ ..

Anmeld

19. juni 2012

Zelinasmor

celkt skriver:

enig

Anmeld

19. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja, så kan jeg ikke forstå han ikke ændrer på det, eller fortæller hvad der muligvis er i vejen

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, så kan jeg ikke forstå han ikke ændrer på det, eller fortæller hvad der muligvis er i vejen

Nemlig , han sir bare at der ikke er noget ..

Anmeld

19. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Nemlig , han sir bare at der ikke er noget ..

Okay, måske har de andre ret i at I ikke passer sammen seksuelt..
Jeg synes at sex er en stor del af et forhold, hvis ikke det fungerer i sengen, så tror jeg også at andet begynder at gå mere eller mindre dårligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.