Jeg kender din situation, det er det samme herhjemme. Det har dog været sådan siden starten. Det handler ikke om at min kæreste ikke synes at jeg er lækker, men om nogle helt grundlæggende issues han har med sin seksualitet.
Det kommer sandsynligvis ikke til at ændre på særlig meget at du tager frækt undertøj på, forfører ham o.s.v. Der skal ændres på noget helt basalt i jeres relation.
Jeg tror ikke på at I ikke passer sammen seksuelt - som du selv har sagt, gik det jo godt i starten.
Der er bare nogle mænd der bliver trætte af at have sex med den samme kvinde hele tiden (og omvendt). Han må indse og lære at det aldrig bliver som i starten, og arbejde videre på dét I har sammen nu. Det bliver ikke det samme, men derfor kan det godt fungere.
Hvis jeg var jer, ville jeg prøve at finde en god parterapeut. Det kan være virkelig godt for forholdet at der er en tredje, upartisk, person med i samtalen som kan hjælpe kommunikationen.
Og så må du nok indse, at hvis du vil have sexlivet op at køre, kommer du til at blive afvist ind imellem.
Anmeld