Hvis folk har læst Jydeindens indlæg omkring at hun og hendes kæreste ikke kan komme med i Danmark..
Nu er jeg hendes kæreste..
mine forældre havde mig tilmeldt Danmark, indtil jeg fik revet begge akile sener over ved en spring opvisning, fordi jeg var uheldig og landede forkert..
Det har jeg gener af idag desværre, da min ene akile sene ikke er vokset ordenligt sammen..
Men fordi at jeg dengang skulle igennem en operation, og genoptræning, så valgte Danmark at sparke mig ud, fordi jeg over en kort periode ville blive en ekstrem dyr post for dem pga genoptræning.
Siden har jeg ikke haft nogen problemer med mine ankler, som har kunne indvoldvere Danmark, men jeg MÅ IKKE, blive medlem af Danmark pga den skade jeg pådrog mig dengang.
Danmark er en forretning ligesom alt andet..
Syge mennesker der koster mere end de betaler i kontingent, kan ikke være medlem, da det er en dårlig forretning for Danmark.
hvis man fejler noget kronisk som MULIGVIS kan komme til at koste dem mere end der bliver betalt i kontingent, så kan man ikke blive medlem.
Sådan er deres forretnings model bygget op..
Så om man skal være medlem..
Min mening er faktisk NEJ, hvis man har pengene til at kunne betale sit medicin, tandlæge eller briller selv, så bør man gøre det, da det tilskud man kan få ikke er større end ens kontingent.
Dette beløb afhænger dog også af, hvor længe man har været medlem og sygdomsfri.
Det beløb man vil kunne få i tilskud, vil dog aldrig kunne overstige mere end 70% af ens kontingent beløb over en 10 årig periode
Anmeld