Er i medlem af Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

PernilleogLouis

Jeg har også været medlem en del år uden faktisk at få brug for det men sidste efterår fik jeg diabetes 1 og der var jeg rigtig glad for det da jeg så får betalt 50 procent at min insulin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mother-love

Mine forældre har altid været medlem af danmark og da jeg blev 21 tror jeg det er. Fortsat jeg. Jeg er i gruppe 5 . Og er utrolig glad for det for de dækker meget af tandlæge regninger. Og medicin. Nu tager jeg medicin dagligt. Samt p-piller. Har meldt isabella på min. Hun er jo gratis og så får vi jo lidt tilbage når vi f.eks skal købe pencilin, som er sket en gang. Og så får hun astmatisk bronkitis når hun er forkølet så der giver de også lidt til det. Plus de dækker lidt af psykolog behandliner, fysioterpi, kiropraktor og andre ting hvis man har brug for dette.
Der er rigtig meget de dækker.
Og så har vi en børneforsikring på hende også. Som er igennem dk. Det er indtil hun bliver 18.
Jeg synes det er ret nyttigt. Og det koster 350 ca. Hvert kvartal så det er jo ikke noget man mærker

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Ja som basis medlem det samme er min søn og det bliver vores datter også....

Anmeld

18. juni 2012

Bonderøvens kone

Nej jeg er ikke medlem af Danmark.

Synes at udgifterne er større end det de dækker (I forhold til mine behov)

Anmeld

18. juni 2012

SukkerDronning

Jeg er medlem, og jeg syntes ærlig talt, at der er noget galt med ens proriteringer, hvis man ikke er medlem. Hvis uheldet pludselig er ude, kan man jo ikke blive medlem. Det er et minimalt beløb som meget hurtigt kan komme til at betale sig. Det dækker rigtig rigtig meget, så jeg er sikker på, at alle før eller siden vil have gavn af, at være medlem.

Anmeld

18. juni 2012

mortilnoahogmelina

JEg er født ind i sygesikringen . Jeg har været medlem siden jeg blev født og valgte at fortsætte da jeg blev 18 år . Min søn er os født ind i Det og det kommer næste barn os til . Det har hjulpet mig meget .
Blandt andet
Fys
Kiopraktor
Tandlæge
Medicin ved sygdom

Jeg giver omkring 1300 kr årligt ..

Anmeld

18. juni 2012

FruStolpe

Hverken min mand eller jeg kan blive medlem af Danmark.
Vi ville ellers meget gerne.

Derfor kan vi desværre heller ikke melde vores datter ind, underligt system de har der

Anmeld

18. juni 2012

twinny

Jeg blev medlem af danmark. Jeg har indmeldt mig, da jeg fødte drengene. Da jeg ønsker de skal være medlem. Det er nu rart og få tilskud til de forskellige ting. Vi er den billigeste. Dog ikk den passive.

Vi betaler 66o kr mener jeg hvert kvatal. (for to voksne og to børn, dog er børnene gratis) Og vi har allerede fået 400 tilbage.

Anmeld

18. juni 2012

jydeinden

SukkerDronning skriver:

Jeg er medlem, og jeg syntes ærlig talt, at der er noget galt med ens proriteringer, hvis man ikke er medlem. Hvis uheldet pludselig er ude, kan man jo ikke blive medlem. Det er et minimalt beløb som meget hurtigt kan komme til at betale sig. Det dækker rigtig rigtig meget, så jeg er sikker på, at alle før eller siden vil have gavn af, at være medlem.

nu skal du lige huske på at der kan være årsager til at man ikke kan.. personligt støder det mig lidt at få at vide at jeg prioterer forkert, når jeg skam gerne ville være medlem men ikke kan.

(danmark vil hverken have mig, min mor, eller min kæreste)

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Og er det en god idé at blive? herhjemme er det eneste vi bruger penge på er p-piller rent medicin osv mæssigt .. Kan det så betale sig? og hvilke andre forsikringer er der istedet?

Jeg synes altid det kan betale sig... Du går jo til tandlæge der for du også tilskud... hvis uheldet skulle være ude og du eller din mand eller barn skal til fys eller kiropraktor...

Eller hvis i bare skulle være så fandens uheldige at skulle have nogen medicin fordi en af jer bliver syge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.