Er i medlem af Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Og er det en god idé at blive? herhjemme er det eneste vi bruger penge på er p-piller rent medicin osv mæssigt .. Kan det så betale sig? og hvilke andre forsikringer er der istedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

HeidiØ

Og er det en god idé at blive? herhjemme er det eneste vi bruger penge på er p-piller rent medicin osv mæssigt .. Kan det så betale sig? og hvilke andre forsikringer er der istedet?

Jeg er selv "født" ind i Sygesikringen Danmark - da jeg blev 18, valgte jeg at fortsætte.. bl.a. fordi begge mine forældre har enormt meget gavn af det pga. kroniske sygdomme (ikke alvorlig) .. Det koster minimalt at være det de kalder passiv medlem, mener det er 99,- i kvartalet. I tilfælde af du så pludselig blir syg, kan du melde dig ind i den gruppe du vil være medlem af.. du skal dog ha været passiv medlem i min. 1 år!

I det lange løb sys jeg virkelig det er en god idé! Man ved sku aldrig hvornår uheldet er ude.. Bare se mit tilfælde med begge forældre! De har sparet a lot of money på medicin, sir jeg dig

Er i øvrigt selv medlem af gruppe 5, som betyder jeg får tilskud til bl.a. tandlæge, fys, briller/kontaktlinser på abonnement osv.

Anmeld

18. juni 2012

crille

Man kan melde sig passivt medlem, hvis man ikke syntes at det kan betale sig (sådan var det i hvert fald en gang). 

Jeg er selv medlem og ville aldrig melde mig ud. Det kan godt være det ikke er den bedste invistering lige pt, men jeg bruger briller, går til fys nogen gange og tandlæge får man også tilskud til. Man ved jo næsten med sikkerhed at helbredet ikke bliver bedre med alderen og får man det først skidt, kan man ikke melde sig ind.. 

Anmeld

18. juni 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg er medlem af danmark og har brugt det rigtig meget. Det er jo ikke kun medicin. Kan være du ikke har brug for den nu, men meld jer ind mens i ikke fejler noget evt bare i basis, så kan man altid opgradere.

Anmeld

18. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

danmark er langt fra kun medicin

danmark er lige så meget fys,auku,osteopai,kraniosekral og alle de andre ting

Ja jeg er medlem og det gælder også min søn

Anmeld

18. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har altid været medlem (helt tilbage som barn) og kunne aldrig finde på ikke, at være det. Begge vores børn er gratis medlem via mig.

Det kan godt være, at man ikke bruger det så meget i perioder, men hvis man bliver rigtig syg kan man ikke blive medlem.

Anmeld

18. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dobbelt

Anmeld

18. juni 2012

De3Guldklumper

Ja jeg selv og ungerne er medlem af danmark gruppe 5.

Anmeld

18. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg er medlem.

Jeg har fået til:

kontaktlinser

tandlæge

og zoneterapi

Jeg synes det er en go ide at være i danmark

Anmeld

18. juni 2012

jydeinden

Anonym skriver:

nej jeg er ikke medlem af danmark, og er min kæreste heller ikke ( ingen af os kan blive det) og af samme årsag ved jeg heller ikke om jeg agter at melde mine børn ind i det ( når jeg en gang får sådan nogen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.