Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Rødhætte

Kofoed. skriver:

Øv, hehe. Ej må lige tage vognen med når jeg skal købe og så prøve det på, for det er jo ikke en brio jeg har og så vidt jeg husker, så er de lidt mindre end normalen i liggemål.

Jeg har en emmaljunga barnevogn som den passer fint til. Jeg ville have været fuldtilfreds med slaget hvis den havde haft 2 lynlåse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

trunte24

Kofoed. skriver:

Øv, hehe. Ej må lige tage vognen med når jeg skal købe og så prøve det på, for det er jo ikke en brio jeg har og så vidt jeg husker, så er de lidt mindre end normalen i liggemål.

Svare lige her, for at slå 2 fluer med et smæk.

Vores er der en lang lynlås der går fra fodenden i den ene side op over ved hullet og nettet og ned til fodenden i den anden side.

Lidt svært at forklare Men vi havde ikke problemer ved gå tur, de der godt nok kun var en lang lynlås, men to af de der man trækker i, så man kunne ligesom samle dem i toppen, der hvor hullet er, og rulle lidt ned i hver side, så det kun er hullet der er fri.

Jeg har købt mit i ønskebørn, men ved ikke om det fåes andre steder:-)

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

trunte24 skriver:

Svare lige her, for at slå 2 fluer med et smæk.

Vores er der en lang lynlås der går fra fodenden i den ene side op over ved hullet og nettet og ned til fodenden i den anden side.

Lidt svært at forklare Men vi havde ikke problemer ved gå tur, de der godt nok kun var en lang lynlås, men to af de der man trækker i, så man kunne ligesom samle dem i toppen, der hvor hullet er, og rulle lidt ned i hver side, så det kun er hullet der er fri.

Jeg har købt mit i ønskebørn, men ved ikke om det fåes andre steder:-)

Nu bliv jeg forvirret, en eller to lynlåse? Må have fundet en ønskebørn. Ved du hvor lang liggemål man kan have? Tror vores er på 97.

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Rødhætte skriver:

Jeg har en emmaljunga barnevogn som den passer fint til. Jeg ville have været fuldtilfreds med slaget hvis den havde haft 2 lynlåse

Den skal prøves

Anmeld

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har det regnslag fra Bilka med prikkerne på... Og det er jeg fuldt ud tilfreds med! Har aldrig oplevet at barnevognen har været våd endnu.

Og i dag gik jeg endda i styrtende regnvejr (torden og lyn, men det var så ikke med vilje og skyndte mig hjem!) og barnevognen var fuldstændig tør da jeg tog regnslaget af

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

rikkeregnbue skriver:

DeJeg har det regnslag fra Bilka med prikkerne på... Og det er jeg fuldt ud tilfreds med! Har aldrig oplevet at barnevognen har været våd endnu.

Og i dag gik jeg endda i styrtende regnvejr (torden og lyn, men det var så ikke med vilje og skyndte mig hjem!) og barnevognen var fuldstændig tør da jeg tog regnslaget af

Det var nemlig det vejr, lige efter anastasia kom ud og sove. Tror du skal se lidt billeder, bare for at vise, hvor træt jeg er af vores regnslag. To sek.

Anmeld

18. juni 2012

trunte24

Kofoed. skriver:

Nu bliv jeg forvirret, en eller to lynlåse? Må have fundet en ønskebørn. Ved du hvor lang liggemål man kan have? Tror vores er på 97.

Det kan jeg godt forstå....det er heller ikke nemt at beskrive. Der er to af de der dimser man trækker i, på en lynlås, men kun en bane de kan køre på.

Min vogn er en SIMO med 95 i liggemåk, og der kunne det uden problemer nå! Tror sagtens det kan passe på en med 97 i liggemål.

Anmeld

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kofoed. skriver:

Det var nemlig det vejr, lige efter anastasia kom ud og sove. Tror du skal se lidt billeder, bare for at vise, hvor træt jeg er af vores regnslag. To sek.

Hehe, okay  Men bilkas kan i hvert fald anbefales!

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har også brio regnslag, med myggenet for hullet. Den har ligesom en anden beskriver en lang lynlås, men med 2 " låse " på, så den ka lynes ned i begge sider eller bare ud til en side, hvis man heller vil det! 

Vores ska snart bruges til barn nr 2 og vi har altid været glade for vores!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

rikkeregnbue skriver:

Jeg har det regnslag fra Bilka med prikkerne på... Og det er jeg fuldt ud tilfreds med! Har aldrig oplevet at barnevognen har været våd endnu.

Her er mit tørre barnevogn hjem. Side bemærkning, anastasia måtte have nye strømpebukser på, de var gennemblødte.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.