Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.068 visninger
50 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Kofoed.

Nu er jeg så træt af vores regnslag, at jeg vil købe et nyt, men hvilket?

Det skal virke ORDENLIGT og ikke bare regnes igennem efter 2 minutters støvregn. Det skal meget gerne havde net hen over åbningen til barnevognen og den skal holde til noget.

Jeg kan rigtig godt lide katvigs regnslag, men frygter man kun betaler for udseende og ikke kvalitet, derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaring med dem/deres.

Det vi har nu er standarten fra BabySam, den der høre med barnevogns tilbehørs pakkerne og startpakkerne, undersiden er godt slit på den og begyndt at falde af (selve det der holde regnen helt ude, plastisk agtigt lag), gider ikke bare bytte til at nyt, vil have noget ordenligt.

Hvad er jeres erfaring? Andre der har måtte købe nyt? Anbefal endelig og gerne også billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

LRJ

Kofoed. skriver:

Nu er jeg så træt af vores regnslag, at jeg vil købe et nyt, men hvilket?

Det skal virke ORDENLIGT og ikke bare regnes igennem efter 2 minutters støvregn. Det skal meget gerne havde net hen over åbningen til barnevognen og den skal holde til noget.

Jeg kan rigtig godt lide katvigs regnslag, men frygter man kun betaler for udseende og ikke kvalitet, derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaring med dem/deres.

Det vi har nu er standarten fra BabySam, den der høre med barnevogns tilbehørs pakkerne og startpakkerne, undersiden er godt slit på den og begyndt at falde af (selve det der holde regnen helt ude, plastisk agtigt lag), gider ikke bare bytte til at nyt, vil have noget ordenligt.

Hvad er jeres erfaring? Andre der har måtte købe nyt? Anbefal endelig og gerne også billeder

Jeg har det fra sebra med lilla ugler og det er virkelig godt der kommer ikk regn igennem medmindre den står i direkte regn

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

Jeg har det fra sebra med lilla ugler og det er virkelig godt der kommer ikk regn igennem medmindre den står i direkte regn

Hvor finder man dem henne?

Anmeld

18. juni 2012

chael

Jeg har fra småfolk.

Det er bare det bedste regnslag ever!!

Har været SÅ glad for det. Det er lækkert, kraftigt og 100% vandtæt.

Ville aldrig vælge andet kan virkelig anbefales.

*C

Anmeld

18. juni 2012

FruStolpe

Vi har et fra Gaia&Ko som vi er rigtig glade for

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Vi har katvig og er bestemt tilfredse - dog har det ikke net for hullet...

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Lone H. skriver:

Uhhh det har jeg overvejet at købe til Lillepigens vogn. Tænker bare om det er for stort eller om jeg ville kunne bruge det til CityBag (som klikkes på klapvognsstellet (nitrocity) • Emmaljunga

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Kofoed. skriver:

Hvor finder man dem henne?

Jeg har set det i Inspiration i Lyngbycentret.... (regnslag fra Zebra med lilla ugler)

Anmeld

18. juni 2012

Nea85

Åh, vi havde også det fra babysam, og nej, det holder virkelig ikke til noget! Jeg prøvede at imprægnere det i vaskemaskinen, men ikke engang dét holdt regnen ude..
Vi købte et tullsa og har været fint tilfredse med det

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

chael skriver:

Jeg har fra småfolk.

Det er bare det bedste regnslag ever!!

Har været SÅ glad for det. Det er lækkert, kraftigt og 100% vandtæt.

Ville aldrig vælge andet kan virkelig anbefales.

*C

Tak, kommer med i overvejelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.