Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Kofoed.

Mor til Liva skriver:

Vi har katvig og er bestemt tilfredse - dog har det ikke net for hullet...

Okay, lyder dejligt, så må der jo myggenet under, hvis det skal blive den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kofoed.

FruStolpe skriver:

Vi har et fra Gaia&Ko som vi er rigtig glade for

Er der noget for hullet i den?

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

MorDk skriver:

Jeg har set det i Inspiration i Lyngbycentret.... (regnslag fra Zebra med lilla ugler)

En isenkram butik, når ja, hehe. Tak.

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Nea85 skriver:

Åh, vi havde også det fra babysam, og nej, det holder virkelig ikke til noget! Jeg prøvede at imprægnere det i vaskemaskinen, men ikke engang dét holdt regnen ude..
Vi købte et tullsa og har været fint tilfredse med det

Tullsa er det er mærke eller butik, ha ha, siger lidt om mig

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

Vi har et dejlig sort et fra brio det holder nu på 5 år, altså været brugt af 2 omgange, der er aldrig problemer med det... Og så er det heller ikke så dyrt, hvis man er mere til noget som bare er sort.... Kan anbefales...

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Kofoed. skriver:

Okay, lyder dejligt, så må der jo myggenet under, hvis det skal blive den.

Ja det har jeg også gjort nogle gange

Men vi er ihvertfald glade for Katvigs

Anmeld

18. juni 2012

Nea85

Kofoed. skriver:

Tullsa er det er mærke eller butik, ha ha, siger lidt om mig

Det er et mærke, vi købte det også i babysam
Jeg brokkede mig faktisk over det andet regnslag, da vi købte det nye, men der var ikke rigtig noget at gøre, da vi ikke havde bon'en. Men de havde en "regngarage" til barnevogn på et tidspunkt af samme mærke, som blev trukket tilbage, netop fordi det ikke holdt tæt..

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Mette&Alexander skriver:

Vi har et dejlig sort et fra brio det holder nu på 5 år, altså været brugt af 2 omgange, der er aldrig problemer med det... Og så er det heller ikke så dyrt, hvis man er mere til noget som bare er sort.... Kan anbefales...

Er der net for hullet på den?

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Mor til Liva skriver:

Ja det har jeg også gjort nogle gange

Men vi er ihvertfald glade for Katvigs

Tak, men det er dejligt med en god erfaring, synes den ser så lækker ud.

Anmeld

18. juni 2012

trunte24

Kofoed. skriver:

Nu er jeg så træt af vores regnslag, at jeg vil købe et nyt, men hvilket?

Det skal virke ORDENLIGT og ikke bare regnes igennem efter 2 minutters støvregn. Det skal meget gerne havde net hen over åbningen til barnevognen og den skal holde til noget.

Jeg kan rigtig godt lide katvigs regnslag, men frygter man kun betaler for udseende og ikke kvalitet, derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaring med dem/deres.

Det vi har nu er standarten fra BabySam, den der høre med barnevogns tilbehørs pakkerne og startpakkerne, undersiden er godt slit på den og begyndt at falde af (selve det der holde regnen helt ude, plastisk agtigt lag), gider ikke bare bytte til at nyt, vil have noget ordenligt.

Hvad er jeres erfaring? Andre der har måtte købe nyt? Anbefal endelig og gerne også billeder

Vi havde et BRIO med net for åbningen og lynlås foran så man ikke hehøvet at tage det af hver gang.

Det var super godt. Det holdt snildt hverdag i 8 måneder, aldrig har noget under været vådt og vi havde ikke noget halvtag at stille vognen under. Det har modstået nogle seriøse byger både med baby i vognen og uden baby i vognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.