Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

MorDk

Kofoed. skriver:

En isenkram butik, når ja, hehe. Tak.

Ja hehe... i den butik har De ihvertfald og de forhandler Zebra, Danafæ osv. lækre ting ihvertfald! Men ja jeg tænkte også Inspiration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kofoed.

Nea85 skriver:

Det er et mærke, vi købte det også i babysam
Jeg brokkede mig faktisk over det andet regnslag, da vi købte det nye, men der var ikke rigtig noget at gøre, da vi ikke havde bon'en. Men de havde en "regngarage" til barnevogn på et tidspunkt af samme mærke, som blev trukket tilbage, netop fordi det ikke holdt tæt..

Armen flot, jeg venter lige nu på, at de ringer angående ny kaleche og overdække, da de er gået op flere steder, så tror jeg tager den med ind den dag og så for de turen. Heldigvis bestilte vi det hele sammen, så med vores barnevogns papir er der også regnslaget.

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

Kofoed. skriver:

Er der net for hullet på den?

Jep der er indbygget myggenet i det og det er bare super dejligt for så behøver man ikke at putte andet på den.

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

MorDk skriver:

Ja hehe... i den butik har De ihvertfald og de forhandler Zebra, Danafæ osv. lækre ting ihvertfald! Men ja jeg tænkte også Inspiration?

Så har jeg en ny grund til at tage på shoppetur i storcenteret igen (kolding) men det lyder nu dyrt.

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

trunte24 skriver:

Vi havde et BRIO med net for åbningen og lynlås foran så man ikke hehøvet at tage det af hver gang.

Det var super godt. Det holdt snildt hverdag i 8 måneder, aldrig har noget under været vådt og vi havde ikke noget halvtag at stille vognen under. Det har modstået nogle seriøse byger både med baby i vognen og uden baby i vognen.

Det lyder lige som er for os, vi er nød til at tage kassen med ind, hver gang det regner og hun ikke er ude og sove. Og selve designet lyder meget som det vi allerede har, med net og lynlås.

Ved du om det føres i babysam eller kære børn/mor og barn (de er slået sammen i kolding)?

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Mette&Alexander skriver:

Jep der er indbygget myggenet i det og det er bare super dejligt for så behøver man ikke at putte andet på den.

Super, en anden har også anbefalet den, tror vi skal have kigget lidt mere på den. Tak

Anmeld

18. juni 2012

FruStolpe

Kofoed. skriver:

Er der noget for hullet i den?

Nej, det er der ikke.

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

FruStolpe skriver:

Nej, det er der ikke.

Okay tak

Anmeld

18. juni 2012

Rødhætte

Kofoed. skriver:

Det lyder lige som er for os, vi er nød til at tage kassen med ind, hver gang det regner og hun ikke er ude og sove. Og selve designet lyder meget som det vi allerede har, med net og lynlås.

Ved du om det føres i babysam eller kære børn/mor og barn (de er slået sammen i kolding)?

Jeg har også Brio og ja den er vandtæt, men jeg er rigtig træt af min da der kun er en lynlås i. Så går du en tur og dit barn sidder op er du nødt til at have den hele ene side åben (lidt svært at forklare) for at dit barn stadig kan se.

Bare lige så du har det med i dine overvejelser

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Rødhætte skriver:

Jeg har også Brio og ja den er vandtæt, men jeg er rigtig træt af min da der kun er en lynlås i. Så går du en tur og dit barn sidder op er du nødt til at have den hele ene side åben (lidt svært at forklare) for at dit barn stadig kan se.

Bare lige så du har det med i dine overvejelser

Øv, hehe. Ej må lige tage vognen med når jeg skal købe og så prøve det på, for det er jo ikke en brio jeg har og så vidt jeg husker, så er de lidt mindre end normalen i liggemål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.