Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: det ville bestemt ikke gøre mig noget at få endnu en dreng af Viktors "slags" men en lille pige ville nu heller ikke være dårligt vi snupper en kønsscanning om ca 3 uger. Jeg er alt for utålmodig til at vente til MD...
det ville bestemt ikke gøre mig noget at få endnu en dreng af Viktors "slags" men en lille pige ville nu heller ikke være dårligt
vi snupper en kønsscanning om ca 3 uger. Jeg er alt for utålmodig til at vente til MD...
hihihihihi så håber jeg blodt på det bliver et sundt og rask barn med masser af liv hihihihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: hihihihihi så håber jeg blodt på det bliver et sundt og rask barn med masser af liv hihihihi
tak søde det er også det eneste vi håber på.
Hvilket køn den er fuldstændig underordnet - men meget praktisk at vide alligevel
VNB skriver: tak søde det er også det eneste vi håber på. Hvilket køn den er fuldstændig underordnet - men meget praktisk at vide alligevel
VNB skriver: Så har vi her til morgen været til NF. Og scanningen viste et stk. sund og rask baby risiko tallet var på over 15.000 Den var meget livlig den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben! Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby
Så har vi her til morgen været til NF.
Og scanningen viste et stk. sund og rask baby risiko tallet var på over 15.000
Den var meget livlig den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben!
Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby
sikke en dejlig update!!! og sikke et skønt billede du fik af bebsen!!!
ønskebarn74 skriver: sikke en dejlig update!!! og sikke et skønt billede du fik af bebsen!!!
Mange tak søde!
Jge håber at det hele går godt med dig og maven? nu er der ikke så længe til i skal se den for første gang hva? (selv om det helt sikkert føles som lang tid... )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128