Veloverstået NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

VNB

Baagøe skriver:

Skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

L&V

VNB skriver:

ja nu må tiden faktisk godt gå lidt hurtigt og så alligevel ikk...  jeg synes jo at det er så hyggeligt at være gravid!

men jeg kan godt mærke at jeg synes der er laaaaaang tid til december lige nu... 

He he du ska bare ha en spole/pause knap Det bliver da sååå spændende.. Har storebror så set billedet

Anmeld

18. juni 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

Stort tillykke med veloverstået nf  hvor ser bebsi bare skøn ud

mange tak! 

hihi ja bebsi med trut munden  

...hehe men de er nu aldrig før kønne på sådan nogle scannings billeder..  og alligevel så synes man de er det mest fantastiske! og forrestiller sig 100 tanker om hvordan den mon kommer til at se ud 

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

VNB skriver:

Altid dejlig med scanning

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

He he du ska bare ha en spole/pause knap Det bliver da sååå spændende.. Har storebror så set billedet

ja det ville ikke være dårlig med sådan en! 

ja vi viste ham billedet, og sagde "se det er baby" så kiggede han med store øjne og sagde "eeeeej baaaby" og pegede ned på billedet og så på min mave!  utrolig at han kan forbinde det allerede. Men han har faktisk gjort det et par gange nu  om det er bevist er vi ikke helt sikre på - men sødt er det! 

Anmeld

18. juni 2012

L&V

VNB skriver:

ja det ville ikke være dårlig med sådan en! 

ja vi viste ham billedet, og sagde "se det er baby" så kiggede han med store øjne og sagde "eeeeej baaaby" og pegede ned på billedet og så på min mave!  utrolig at han kan forbinde det allerede. Men han har faktisk gjort det et par gange nu  om det er bevist er vi ikke helt sikre på - men sødt er det! 

Nårh lille buller hvor er han bare skøn

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Baagøe skriver:

Altid dejlig med scanning

ja  især når det er gode nyheder, og når bebsen giver et show til ære for de spændte forældre 

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

Nårh lille buller hvor er han bare skøn

ja det er da ikke til at stå for han skal nok blive en god storebror 

Anmeld

18. juni 2012

L&V

VNB skriver:

ja det er da ikke til at stå for han skal nok blive en god storebror 

Ja det er helt sikkert

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

VNB skriver:

ja  især når det er gode nyheder, og når bebsen giver et show til ære for de spændte forældre 

Det er det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.