Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Skønt
Skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: ja nu må tiden faktisk godt gå lidt hurtigt og så alligevel ikk... jeg synes jo at det er så hyggeligt at være gravid! men jeg kan godt mærke at jeg synes der er laaaaaang tid til december lige nu...
ja nu må tiden faktisk godt gå lidt hurtigt og så alligevel ikk... jeg synes jo at det er så hyggeligt at være gravid!
men jeg kan godt mærke at jeg synes der er laaaaaang tid til december lige nu...
TrineMine86 skriver: Stort tillykke med veloverstået nf hvor ser bebsi bare skøn ud
Stort tillykke med veloverstået nf hvor ser bebsi bare skøn ud
mange tak!
hihi ja bebsi med trut munden
...hehe men de er nu aldrig før kønne på sådan nogle scannings billeder.. og alligevel så synes man de er det mest fantastiske! og forrestiller sig 100 tanker om hvordan den mon kommer til at se ud
VNB skriver:
Altid dejlig med scanning
Månsson skriver: He he du ska bare ha en spole/pause knap Det bliver da sååå spændende.. Har storebror så set billedet
He he du ska bare ha en spole/pause knap Det bliver da sååå spændende.. Har storebror så set billedet
ja det ville ikke være dårlig med sådan en!
ja vi viste ham billedet, og sagde "se det er baby" så kiggede han med store øjne og sagde "eeeeej baaaby" og pegede ned på billedet og så på min mave! utrolig at han kan forbinde det allerede. Men han har faktisk gjort det et par gange nu om det er bevist er vi ikke helt sikre på - men sødt er det!
VNB skriver: ja det ville ikke være dårlig med sådan en! ja vi viste ham billedet, og sagde "se det er baby" så kiggede han med store øjne og sagde "eeeeej baaaby" og pegede ned på billedet og så på min mave! utrolig at han kan forbinde det allerede. Men han har faktisk gjort det et par gange nu om det er bevist er vi ikke helt sikre på - men sødt er det!
Baagøe skriver: Altid dejlig med scanning
ja især når det er gode nyheder, og når bebsen giver et show til ære for de spændte forældre
Månsson skriver: Nårh lille buller hvor er han bare skøn
Nårh lille buller hvor er han bare skøn
ja det er da ikke til at stå for han skal nok blive en god storebror
VNB skriver: ja det er da ikke til at stå for han skal nok blive en god storebror
VNB skriver: ja især når det er gode nyheder, og når bebsen giver et show til ære for de spændte forældre
Det er det bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128