Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ej hvor er det bare FANTASTISK og dejligt alt er godt der inde og sikke en livlig lille baby VIDUNDERLIGT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: ej hvor er det bare FANTASTISK og dejligt alt er godt der inde og sikke en livlig lille baby VIDUNDERLIGT
1000 tak søde
det er jo bare verdens bedste nyhed når man får besked om at ens lille baby ser sund og rask ud
og en lille ninja var den! den lå og fægtede løs med de små arme, og åbnede og lukkede sin ene hånd - åh suk altså
VNB skriver: 1000 tak søde det er jo bare verdens bedste nyhed når man får besked om at ens lille baby ser sund og rask ud og en lille ninja var den! den lå og fægtede løs med de små arme, og åbnede og lukkede sin ene hånd - åh suk altså
hihihihhi bare kom and mor jeg er en lille vildbasse
åhh ja det går lige i ens moder hjerte når de gør sådan nogle vidunderlige ting
B&J skriver: hihihihhi bare kom and mor jeg er en lille vildbasse åhh ja det går lige i ens moder hjerte når de gør sådan nogle vidunderlige ting
hehe ja det går rent ind!
mit gæt er at det er endnu en dreng så vild som den var - sådan var Viktor også til NF... uha vi får nok at se til så!
VNB skriver: Så har vi her til morgen været til NF. Og scanningen viste et stk. sund og rask baby risiko tallet var på over 15.000 Den var meget livlig den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben! Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby
Så har vi her til morgen været til NF.
Og scanningen viste et stk. sund og rask baby risiko tallet var på over 15.000
Den var meget livlig den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben!
Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby
VNB skriver: hehe ja det går rent ind! mit gæt er at det er endnu en dreng så vild som den var - sådan var Viktor også til NF... uha vi får nok at se til så!
hihihihihi så er der to bølle drenge kan også være det er en super aktiv lille bølle pige ej bliver spænde
Månsson skriver: Ih hvor dejligt ven.. Sikke er skønt billede i fik med Så kan det godt snart blive december hva
Ih hvor dejligt ven.. Sikke er skønt billede i fik med Så kan det godt snart blive december hva
ja nu må tiden faktisk godt gå lidt hurtigt og så alligevel ikk... jeg synes jo at det er så hyggeligt at være gravid!
men jeg kan godt mærke at jeg synes der er laaaaaang tid til december lige nu...
Skønt
Stort tillykke med veloverstået nf hvor ser bebsi bare skøn ud
B&J skriver: hihihihihi så er der to bølle drenge kan også være det er en super aktiv lille bølle pige ej bliver spænde
det ville bestemt ikke gøre mig noget at få endnu en dreng af Viktors "slags" men en lille pige ville nu heller ikke være dårligt
vi snupper en kønsscanning om ca 3 uger. Jeg er alt for utålmodig til at vente til MD...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128