Veloverstået NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

B&J

ej hvor er det bare FANTASTISK og dejligt alt er godt der inde og sikke en livlig lille baby VIDUNDERLIGT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

VNB

B&J skriver:

ej hvor er det bare FANTASTISK og dejligt alt er godt der inde og sikke en livlig lille baby VIDUNDERLIGT 

1000 tak søde  

det er jo bare verdens bedste nyhed når man får besked om at ens lille baby ser sund og rask ud  

og en lille ninja var den!   den lå og fægtede løs med de små arme, og åbnede og lukkede sin ene hånd - åh suk altså 

Anmeld

18. juni 2012

B&J

VNB skriver:

1000 tak søde  

det er jo bare verdens bedste nyhed når man får besked om at ens lille baby ser sund og rask ud  

og en lille ninja var den!   den lå og fægtede løs med de små arme, og åbnede og lukkede sin ene hånd - åh suk altså 

hihihihhi bare kom and mor jeg er en lille vildbasse

åhh ja det går lige i ens moder hjerte når de gør sådan nogle vidunderlige ting

Anmeld

18. juni 2012

VNB

B&J skriver:

hihihihhi bare kom and mor jeg er en lille vildbasse

åhh ja det går lige i ens moder hjerte når de gør sådan nogle vidunderlige ting

hehe ja det går rent ind! 

mit gæt er at det er endnu en dreng så vild som den var - sådan var Viktor også til NF... uha vi får nok at se til så! 

Anmeld

18. juni 2012

L&V

VNB skriver:

Så har vi her til morgen været til NF. 

Og scanningen viste et stk. sund og rask baby  risiko tallet var på over 15.000  

Den var meget livlig  den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben! 

Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby 

Ih hvor dejligt ven.. Sikke er skønt billede i fik med Så kan det godt snart blive december hva

Anmeld

18. juni 2012

B&J

VNB skriver:

hehe ja det går rent ind! 

mit gæt er at det er endnu en dreng så vild som den var - sådan var Viktor også til NF... uha vi får nok at se til så! 

hihihihihi så er der to bølle drenge kan også være det er en super aktiv lille bølle pige ej bliver spænde

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

Ih hvor dejligt ven.. Sikke er skønt billede i fik med Så kan det godt snart blive december hva

ja nu må tiden faktisk godt gå lidt hurtigt og så alligevel ikk...  jeg synes jo at det er så hyggeligt at være gravid!

men jeg kan godt mærke at jeg synes der er laaaaaang tid til december lige nu... 

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Skønt

Anmeld

18. juni 2012

TrineMine86

VNB skriver:

Så har vi her til morgen været til NF. 

Og scanningen viste et stk. sund og rask baby  risiko tallet var på over 15.000  

Den var meget livlig  den fægtede rundt med armene, Vinkede til os, kildede sig selv på maven og lavede nogle fine hop med sine lange ben! 

Den lille bebsi er helt perfekt i str, og min termin hedder derfor stadigvæk den 29 December en lækker lille nytårs baby 

Stort tillykke med veloverstået nf  hvor ser bebsi bare skøn ud

Anmeld

18. juni 2012

VNB

B&J skriver:

hihihihihi så er der to bølle drenge kan også være det er en super aktiv lille bølle pige ej bliver spænde

det ville bestemt ikke gøre mig noget at få endnu en dreng af Viktors "slags"  men en lille pige ville nu heller ikke være dårligt 

vi snupper en kønsscanning om ca 3 uger. Jeg er alt for utålmodig til at vente til MD... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.