Veloverstået NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

VNB

Camillos skriver:

åhh Ja .. jeg kender det alt for godt

kan jeg godt fortså. især i dit tilfælde 

og dejligt at du nu er ovre nr 2 milepæl med uge 20!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Camillos

VNB skriver:

kan jeg godt fortså. især i dit tilfælde 

og dejligt at du nu er ovre nr 2 milepæl med uge 20!! 

Yep så mangler jeg bare 3 trimester haha og selvfølgelig 40+0 og fødslen ..

Anmeld

18. juni 2012

Annette A

Tillykke med en god scanning.

Dejligt det går godt og den lille har det godt derinde.

Vi skal til nf-scanning idag og ved ikke rigtig hvad jeg tror. Har masser af symptomer, som har været konstante de sidste 4 uger, men oplevede en mindre blødning for 9 dage siden. Så er lidt nervøs for hvad der kommer til at ske idag, men bliver da rart at få noget mere vished hvad enten det er godt eller skidt. Synes også vi har ventet længe på den scanning, er 13+4 idag.

Men igen stort tillykke med en veloverstået scanning og dejligt billede af den lille.. 

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Camillos skriver:

Yep så mangler jeg bare 3 trimester haha og selvfølgelig 40+0 og fødslen ..

og jeg er sikker på at det hele nok skal gå godt!  

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Kellie skriver:

Tillykke med en god scanning.

Dejligt det går godt og den lille har det godt derinde.

Vi skal til nf-scanning idag og ved ikke rigtig hvad jeg tror. Har masser af symptomer, som har været konstante de sidste 4 uger, men oplevede en mindre blødning for 9 dage siden. Så er lidt nervøs for hvad der kommer til at ske idag, men bliver da rart at få noget mere vished hvad enten det er godt eller skidt. Synes også vi har ventet længe på den scanning, er 13+4 idag.

Men igen stort tillykke med en veloverstået scanning og dejligt billede af den lille.. 

mange tak 

er da ked af at høre om din blødning du har ikke blødt mere siden så? 

mon ikke alt nok skal være godt? Nogle oplever jo små blødninger uden det har betydning kan dog sagtensn forstå at det gør en lidt nervøs... 

det blir da godt at komme til NF idag så i kan få vished.

vil du give en update? 

jeg håber på at i får gode nyheder og at i jeres lille bebs hopper rundt derinde 

Anmeld

18. juni 2012

LilleChelle

VNB skriver:

ja det er skønt at vide at den har det godt derinde  og hvor er det altså bare fantastisk og rørende at se hvordan den ligger og bevæger sig helt vildt uden at jeg selv kan mærke det endnu 

Ja - det er lidt underligt at tænke på at noget inde i maven kan bevæge sig så lystigt rundt, men at man ikke kan mærke det :p 

Anmeld

18. juni 2012

VNB

LilleChelle skriver:

Ja - det er lidt underligt at tænke på at noget inde i maven kan bevæge sig så lystigt rundt, men at man ikke kan mærke det :p 

ja det er faktisk ret vildt at tænke på

det blir så dejligt når jeg kan begynde at mærke det!!! 

Anmeld

18. juni 2012

Annette A

VNB skriver:

mange tak 

er da ked af at høre om din blødning du har ikke blødt mere siden så? 

mon ikke alt nok skal være godt? Nogle oplever jo små blødninger uden det har betydning kan dog sagtensn forstå at det gør en lidt nervøs... 

det blir da godt at komme til NF idag så i kan få vished.

vil du give en update? 

jeg håber på at i får gode nyheder og at i jeres lille bebs hopper rundt derinde 

Hej igen med en lille update og tak for de opmuntrende ord

Ja, men det viste sig også at være en ubegrundet bekymring. Alt var fint derinde og der var en fin lille baby der lå så fint, så vi fik nogle rigtigt gode billeder med hjem.

Aner ikke hvad blødningen har været, men der var intet at se som skulle være problematisk og fik fine tal, så det er rart at have fået vished nu og vide der rent faktik er liv derinde.

Terminen blev rykket til d. 24 december, så det bliver sjovt at se om det holder.

Fortsat god dag og aften herfra

Anmeld

18. juni 2012

LilleChelle

VNB skriver:

ja det er faktisk ret vildt at tænke på

det blir så dejligt når jeg kan begynde at mærke det!!! 

Ja - det er jo så hyggeligt :p

Anmeld

18. juni 2012

VNB

Kellie skriver:

Hej igen med en lille update og tak for de opmuntrende ord

Ja, men det viste sig også at være en ubegrundet bekymring. Alt var fint derinde og der var en fin lille baby der lå så fint, så vi fik nogle rigtigt gode billeder med hjem.

Aner ikke hvad blødningen har været, men der var intet at se som skulle være problematisk og fik fine tal, så det er rart at have fået vished nu og vide der rent faktik er liv derinde.

Terminen blev rykket til d. 24 december, så det bliver sjovt at se om det holder.

Fortsat god dag og aften herfra

sikke en dejlig update! 

er rigtig glad for at høre at den lille har det godt derinde! 

hihi og sikke spændende med termin den 24!  

også rigtig god aften til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.