Folinsyre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Ja og så bliver det bare alt for dyrt i længden

Har næsten heller ikke taget nogle test.

Men mens har det med at blive forsinket når man tænker alt for meget over det

Er du stoppet med p-piller så (hvis du da tager dem)?

Så de kan være helt ude af kroppen inden i rigtig går i gang?

Ja, jeg stoppede i februar med at tage p-piller, netop for at de kunne komme ud af kroppen også for at min krop kunne finde sin egen cyklus igen.

Ja, det er sjovt, som ens tanker kan gøre, at mens udebliver.
Det er ligesom dem man læser om herinde, som prøver at blive gravid i rigtig lang tid og ikke bliver det, men så bliver der sat noget igang med behandling også bliver de naturligt gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

FruK

Uhhh som tiden går, kan se en fantastisk sommer i møde og når sommeren er ved at være slut starter vi på PB !!!

Men inden vi når så langt har jeg brug for lidt hjælp..

Jeg har læst/hørt at det anbefales man tager folinsyre ca. 3 mrd. før planlagr graviditet men ville det ikke være nok at tage Livol Multi Total Gravid ?? Der er tilsat ekstra folinsyre nemlig...

Nogen der har nogen erfaring med dette??

Du kan også få helt almindelige vitaminpiller, som indeholder samme dosis folinsyre. De er ikke så dyre.  Spørg på apoteket.

Dem begyndte jeg at tage, da jeg smed pillerne.

Held og lykke med projektet!!

Anmeld

18. juni 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Ja, jeg stoppede i februar med at tage p-piller, netop for at de kunne komme ud af kroppen også for at min krop kunne finde sin egen cyklus igen.

Ja, det er sjovt, som ens tanker kan gøre, at mens udebliver.
Det er ligesom dem man læser om herinde, som prøver at blive gravid i rigtig lang tid og ikke bliver det, men så bliver der sat noget igang med behandling også bliver de naturligt gravid.

Ja det er jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.