Folinsyre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Muffin_girl

La´chrissen skriver:

De hedder Gravitamin. Og koster vist omkring 150 og 200 sådan ca. Der er til 4 mdr. i en pakke. De kan vist også købes på nettet.

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

La´chrissen

AalborgPigen skriver:

Tak for hjælpen

Det var så lidt

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Ej hvor dejligt for jer
Jo så længe der er 400 i dem så er det helt fint. De siger bare fra man prøver og så i graviditeten.
Det med de 3 måneder er det ikke ind i graviditeten du har læst??
Jeg har selv taget gravitamin siden August 2010. ( lidt det samme som livol, bare den fra apoteket) Jeg er stadig ikke gravid, men har prøvet siden april 2010.

Det er 3 mdr. før ønsket graviditet og noget med ind i 12 graviditetsuge.

Jeg er begyndt at tage dem, vi starter PB til september.

Anmeld

17. juni 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Det er 3 mdr. før ønsket graviditet og noget med ind i 12 graviditetsuge.

Jeg er begyndt at tage dem, vi starter PB til september.

Det er jo bare at begynde på dem når man planlægger at gå i gang. For det er jo ikke alle der bliver gravid i første "hug" det er ihvertfald hvad min læge og gynækolog anbefalede.

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Det er jo bare at begynde på dem når man planlægger at gå i gang. For det er jo ikke alle der bliver gravid i første "hug" det er ihvertfald hvad min læge og gynækolog anbefalede.

Nej det er rigtigt.. Jeg er bare startet på dem. Men nu er der heller ikke længe til vi går igang  selvom det føles sådan.

Anmeld

17. juni 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Nej det er rigtigt.. Jeg er bare startet på dem. Men nu er der heller ikke længe til vi går igang  selvom det føles sådan.

Tiden går bare så hurtig ind imellem, så september skal nok snart komme

Jeg er selv i gang med 2. forsøg på skejby, så satser på det er denne gang det lykkedes

for os begge 2

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Tiden går bare så hurtig ind imellem, så september skal nok snart komme

Jeg er selv i gang med 2. forsøg på skejby, så satser på det er denne gang det lykkedes

for os begge 2

Ja, men sikke hvor tiden føles lang, det må du også kende alt til

Vi  også  vi lidt mere ..

Anmeld

17. juni 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Ja, men sikke hvor tiden føles lang, det må du også kende alt til

Vi  også  vi lidt mere ..

ja hold op, det kan jeg sagtens snakke med om  men den værste tid var inden vi begyndte i behandling og bare gik hver måned og håbede og håbede men aldrig en positiv test. nu når man ved at er skal hjælp til så kan man ikke rigtig gøre andet end at gøre hvad de siger og tage den derfra

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

ja hold op, det kan jeg sagtens snakke med om  men den værste tid var inden vi begyndte i behandling og bare gik hver måned og håbede og håbede men aldrig en positiv test. nu når man ved at er skal hjælp til så kan man ikke rigtig gøre andet end at gøre hvad de siger og tage den derfra

Årh, ja kunne jeg forestille mig. Jeg er blevet enig med mig selv om, når vi går igang ikke at teste hele tiden.. Medmindre mens er udeblevet i længere tid. For ellers blir man nok skør i hovedet

Anmeld

17. juni 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Årh, ja kunne jeg forestille mig. Jeg er blevet enig med mig selv om, når vi går igang ikke at teste hele tiden.. Medmindre mens er udeblevet i længere tid. For ellers blir man nok skør i hovedet

Ja og så bliver det bare alt for dyrt i længden

Har næsten heller ikke taget nogle test.

Men mens har det med at blive forsinket når man tænker alt for meget over det

Er du stoppet med p-piller så (hvis du da tager dem)?

Så de kan være helt ude af kroppen inden i rigtig går i gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.