Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Som jeg sagde tidligere så bliver det jule halløjsa ikke til noget og hvis det gør så kommer hverken kæresten, jeg eller datteren (det er os der har hende denne jul) og så holder vi jul hos min familie.. Fordi min kæreste ikke vil kunne nyde julen hvis eksen er der fordi han syntes det er akavet at være sammen med hende mere end 5 minutter så det har han allerede afgjort så må hans søster vælge hvem hun helst vil undvære til jul.

Har forstået at det nok ikke gør så meget for datteren men nok os der reagere fordi vi følte os angrebet fordi det kom trukket ned over hovedet på os 2½ dag før faster skulle besøge eksen og datteren, selvom vi havde kunne få det afvide for over en uge siden.

Kan godt forstå, at det virker voldsomt med julen. Men det med, at fasteren skal over og hygge, kan jeg slet ikke se problemet i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Kan godt forstå, at det virker voldsomt med julen. Men det med, at fasteren skal over og hygge, kan jeg slet ikke se problemet i

Det kan jeg også lige så stille se ville bare ønske de havde fortalt os det så det ikke kom frem lige 2½ dag før når vi kunne have fået det afvide for over en uge siden så vi ikke føler at tilliden bliver svækket på den måde

Anmeld

16. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det kan jeg også lige så stille se ville bare ønske de havde fortalt os det så det ikke kom frem lige 2½ dag før når vi kunne have fået det afvide for over en uge siden så vi ikke føler at tilliden bliver svækket på den måde

Vær ærlig og sig det på en god måde, som det er

Anmeld

17. juni 2012

dpb

Baagøe skriver:

Vær ærlig og sig det på en god måde, som det er

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.