Anonym skriver:
Jeg er nervøs for konflikter og vi mener at faster ikke burde tage derover fordi vi ikke har noget socialt med moren og kæresten føler lidt at søsteren har forrådt ham til fordel for eksen.
det er da ligemeget om hun kommer hver anden dag, hvis eksen og fasteren kan vaere i samme rum, skal hun da have lov til at invitere fasteren paa besoeg naar hun har pigen, men ja, jeg giver dig ret i at det er forkert at gaa bag jeres ryg og ikke sige noget, men hvad med at snak med dem og sig, at de ikke behoever at skjule det, og saa ved I at fasteren er hos eksen fra tid til tid og mere er der da ikke i det. De er faster og niece, familie!
Og hun har jo foraadt nogen, hun er jo bare paa besoeg og hun er jo ogsaa paa besoeg hos jer. men I er noedt til at sige til soesteren er I ikke synes at det er rart at hun og eksen gaar bag jeres ryg. For jeg synes Ikke at I skal forbyde fasteren i at se niecen hos moren, bare fordi I ikke kan med moren.
Laeg jeres sure miner vaek og snak sammen, saa I ikke behoever at gaa bag ryggen paa hinanden og lad vaer med at lade det gaa udover en lille pige.
Anmeld