Anonym skriver:
Han forsøger at få det til at fungere mellem de to men han syntes ikke at de to familier skal blandes sammen. Især fordi han så aldrig vil få lov til at komme videre hvis de skal ses er jeg ikke velkommen og jeg er en del af hans nye familie så det er ikke kun os der modarbejder.
Og hun har været nedladende overfor mig allerede inden jeg havde mødt hende og efter jeg mødte hende så skrev jeg med hende og snakkede med hende noget tid fordi jeg ville skabe et godt bånd til hende hvor jeg er blevet svinet til mange gange... Hun hakker ned over mig konstant selvom jeg gør mit bedste for at være så god ved hendes datter når hun er her. Og det er jeg hadet for. Så jeg ser ikke kun på det fra en side. Vi har forsøgt at komme på besøg og være sociale med moren og så hundsede hun bare rundt med min kæreste som ejede hun ham. Og viste overfor mig at "se jeg kan styre ham" derfor har vi ikke et godt forhold med hende.
saa hun er en bitch, men jeg synes stadigvaek ikke at det er okay, at han proever at skille familierne ad.
HVad vil I goere i fremtiden?
Holde to konfirmationer? To bryllupper?
Lad vaer med at vaere sammen med hende, men lad vaer med at forbyde hans familie at se dem. det er ikke fair og ikke jeres beslutning. De vaelger jo ikke jer fra, men vil bare gerne danne et godt forhold for pigens skyld.
I behoever ikke at vaere den store lykkelige familie.
Jeg siger ikke at hvad hun goer er okay, men det er svaert at vaere eksen, naar den anden finder en ny og skal have et barn til. Lad vaer med at lade hende oedelaegge hvad I har, hun har det nok bare haardt og det gaar ud over dig, fordi du er grunden til at hun aldrig kan finde sammen med sin eks igen
Anmeld