Hej alle i garvede mødre
Skriver lige anno fordi jeg ikke vil hagles ned af negative kommentarer, har brug for gode råd men selvfølgelig også forskellige synspunkter 
Men ville gerne spørge jer om en ting det er måske mest dem som har skilsmisse børn men her kommer lige forhistorien 
Min kæreste har en bette pige på 4 og eksen og min kæreste har været fra hinanden næsten 2 år nu.. Og siden dengang har datteren ikke oplevet at de forskellige familier var sammen. Altså at hun kun så den ene familie når hun var hos moren og kun den anden familie når hun var hos faren..
Så i går lufter min kærestes søster at hun er blevet inviteret over til eksen for at bage og rigtig familie hygge sammen med moren og kærestens datter.. datteren har i forvejen svært ved at forstå hvorfor far ikke kommer og sover hjemme hos mor.. Så vil det ikke bare forvirre hende endnu mere hvis familierne pludselig bliver blandet sammen? Kæresten er rigtig vred og vi føler begge lidt det er gået bag om ryggen på os for vi havde ikke fået noget afvide hvis vi ikke lige havde snakket med kærestens søster......... Vi har så gar også fået afvide at kærestens søster har inviteret eksen til jul hos kærestens familie hvor vi skulle med men kæresten nægter at tage afsted med mig og datteren hvis eksen kommer...
Her er mit spørgsmål så, vil hun ikke blive utrolig forvirret hvis familierne pludselig ser hinanden på tværs ? Og hvad gør vi lige?
Det føles som om eksen forsøger at skabe splid i vores familie og i kærestens familie... Føler ikke jeg kan gøre noget fordi jeg bare står på side linjen men er irriteret på eksen fordi hun altid snakker om at vi skal snakke tingene igennem inden der sker noget meget nyt i datterens liv..
Anmeld