Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Det har jeg godt fået af vide før.. At jeg skal værdsætte mig selv..Det kan bare være svært.. Ja det kender de fleste vel.. At man føler sig lidt slasket i udseendet .. Det er rart at få det af vide.. Det giver sådan en cm mere i højden.. Og et smil på læben ...
Det har jeg godt fået af vide før.. At jeg skal værdsætte mig selv..Det kan bare være svært..
Ja det kender de fleste vel.. At man føler sig lidt slasket i udseendet ..
Det er rart at få det af vide.. Det giver sådan en cm mere i højden.. Og et smil på læben ...
ALLE burde elske sig selv og synes at man er smuk, men sådan er verden desværre ikke.
Godt du blev glad for sidebemærkningen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fååårk mand!! Hvor er det sejt!
Herhjemme er six pack forveksle med øltønde...
Laulund87 skriver: ALLE burde elske sig selv og synes at man er smuk, men sådan er verden desværre ikke. Godt du blev glad for sidebemærkningen
Jaa har du 100% ret i .. men tror det stammer fra laaang tilbage for mit vedkommende.. Men det er en laaaaaaaaaaaaaaaaannng historie...
Men nu vil jeg hoppe i seng.. Så må du sove rigtigt godt .. Og husk at tænke på det smukke i dig selv
AalborgPigen skriver: Jaa har du 100% ret i .. men tror det stammer fra laaang tilbage for mit vedkommende.. Men det er en laaaaaaaaaaaaaaaaannng historie... Men nu vil jeg hoppe i seng.. Så må du sove rigtigt godt .. Og husk at tænke på det smukke i dig selv
Kender det!
Sov godt, drøm sødt og i lige måde!
Dinna88 skriver: Ja, når man holder pausen fra styrketræningen, men starter hårdt op igen, så sker der lidt. Jeg kom hjem fra arbejde i dag, smed blusen og klaskede mig ned i sofaen med benene oppe - helt udmattet af varmen der er i Randers Min kæreste kommer så ind til mig, og bliver så "chokeret" over mine mavemuskler, at han måtte tage et billede. Fra min vinkle så de SLET ikke sådan ud! Jeg spænder på ingen måde, jeg sad HELT afslappet Jeg er ret stolt. De ser selvfølgelig ikke sådan ud når jeg er oprejst, men jeg er ved at være godt markeret. Vejen er kort
Ja, når man holder pausen fra styrketræningen, men starter hårdt op igen, så sker der lidt. Jeg kom hjem fra arbejde i dag, smed blusen og klaskede mig ned i sofaen med benene oppe - helt udmattet af varmen der er i Randers Min kæreste kommer så ind til mig, og bliver så "chokeret" over mine mavemuskler, at han måtte tage et billede. Fra min vinkle så de SLET ikke sådan ud! Jeg spænder på ingen måde, jeg sad HELT afslappet
Jeg er ret stolt. De ser selvfølgelig ikke sådan ud når jeg er oprejst, men jeg er ved at være godt markeret. Vejen er kort
Blæremås! Hihi
Ej det ser dælme flot ud... Ret sejt synes jeg Tillykke med din nyerhvervede sixpack
suk sådan så min mave ud for 4,5 år siden, inden jeg fik min søn... og den er ikke kommet tilbage siden...
AnneBJ skriver: Fååårk mand!! Hvor er det sejt! Herhjemme er six pack forveksle med øltønde...
arhahahhaha. Grinern Men tak!
Muhmi skriver: Blæremås! Hihi Ej det ser dælme flot ud... Ret sejt synes jeg Tillykke med din nyerhvervede sixpack
Jaaaaaaaa, lige en lille smule, ikke?!
hehe, taaaaaaaaak Er som skrevet lidt stolt. Troede ikke det ville gå så stærk.
eliasogmor skriver: suk sådan så min mave ud for 4,5 år siden, inden jeg fik min søn... og den er ikke kommet tilbage siden...
Pga. at du har taget på eller er det bare dine mavemuskler der er svundet lidt ind? Hvis det er det sidste, så kommer du da "nemt" til at se sådan ud igen!
Dinna88 skriver: Pga. at du har taget på eller er det bare dine mavemuskler der er svundet lidt ind? Hvis det er det sidste, så kommer du da "nemt" til at se sådan ud igen!
det er nok det med muskelmassen.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128