Der er sørme sket lidt med kroppen. (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.765 visninger
42 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Dinna88

Ja, når man holder pausen fra styrketræningen, men starter hårdt op igen, så sker der lidt. Jeg kom hjem fra arbejde i dag, smed blusen og klaskede mig ned i sofaen med benene oppe - helt udmattet af varmen der er i Randers Min kæreste kommer så ind til mig, og bliver så "chokeret" over mine mavemuskler, at han måtte tage et billede. Fra min vinkle så de SLET ikke sådan ud! Jeg spænder på ingen måde, jeg sad HELT afslappet 

Jeg er ret stolt. De ser selvfølgelig ikke sådan ud når jeg er oprejst, men jeg er ved at være godt markeret. Vejen er kort 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Ja, når man holder pausen fra styrketræningen, men starter hårdt op igen, så sker der lidt. Jeg kom hjem fra arbejde i dag, smed blusen og klaskede mig ned i sofaen med benene oppe - helt udmattet af varmen der er i Randers Min kæreste kommer så ind til mig, og bliver så "chokeret" over mine mavemuskler, at han måtte tage et billede. Fra min vinkle så de SLET ikke sådan ud! Jeg spænder på ingen måde, jeg sad HELT afslappet 

Jeg er ret stolt. De ser selvfølgelig ikke sådan ud når jeg er oprejst, men jeg er ved at være godt markeret. Vejen er kort 

Ville da nødig møde dig i en mørk gyde Fedt billede

Anmeld

16. juni 2012

Maja_4000

Er slet ikke misundelig eller noget

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Ville da nødig møde dig i en mørk gyde Fedt billede

ARHAHAHA, bare roooooooooolig - er stadig elendig til armbøjninger, så er slet ikke så farlig. Men også; det er slet ikke så vildt normalt. Det er slet ikke pænt hvis kvinder er så markerede,, synes jeg ikke 

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Er slet ikke misundelig eller noget

Vi kan da sagtens sammensætte et program til dig

Anmeld

16. juni 2012

Maja_4000

Dinna88 skriver:

Vi kan da sagtens sammensætte et program til dig

Hahaha .. Der ville gå ÅR før jeg nærmede mig det der

Anmeld

16. juni 2012

nielsen80

Hold op hvor ser det godt ud...hihihi klikket på indlægget i den tro, at jeg ville se endnu en gravid mavse, så blev lidt overrasket

Spiser du specielt kost(ekstra proteiner eller noget) for at få et så flot resultat? Håber selv på at kunne træne maven lidt op igen efter bebs melder sin ankomst.

Anmeld

16. juni 2012

Kamulla

fedt! er sikker på der også gemmer sig sådan en på min mave... fedtet skjuler det bare god damn!

Anmeld

16. juni 2012

Dot D

SÅDAN DÉR...... Det ser skisme ud til at have været en effektiv omgang træning

Anmeld

16. juni 2012

L&V

Dinna88 skriver:

ARHAHAHA, bare roooooooooolig - er stadig elendig til armbøjninger, så er slet ikke så farlig. Men også; det er slet ikke så vildt normalt. Det er slet ikke pænt hvis kvinder er så markerede,, synes jeg ikke 

Nej det er heller ikke lige mig med de der mrs fitness damer ha ha godt det ikke altid ser sådan ud for det ser dælme voldsomt ud, helt van dam mave Der må ski ligge nogle timer i fitness centeret i den mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.