Der er sørme sket lidt med kroppen. (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

sådan sikke en mave wow altså

Hvor er du sød, tusinde tak!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Dinna88

Dot D skriver:

Ja, det er ikke som os andre "små" buttede piger, der skal arbejdes MEGET længere inden der ville vise sig så fint et mønster, hi hi..

Kan dog prale med ca 13 kilo i minus fra juleaften, så hvem ved, måske en dag min mave kunne se sådan ud også ( læs: ØNSKETÆNKNING)

haha, jeg havde nogle fordele til at starte på!!
Det er fadme godt klaret - jeg erindrer godt din tråd med dit forklæde! Hot mamma  Jeg vil gerne presse livet ud af dig i fitnesscenteret, så din mave kommer til at se sådan ud  

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hallo fister.. PAK da lige det vaskebræt væk .. Misundelig ja.. Sådan kan min 8 pack aldrig komme til at se ud ..  

Det er jo ikke ligefrem fordi du har for meget på sidebenene?! Kan du ikke bare begynde at styrketræne, du er da medlem af et center? 

Anmeld

16. juni 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

haha, jeg havde nogle fordele til at starte på!!
Det er fadme godt klaret - jeg erindrer godt din tråd med dit forklæde! Hot mamma  Jeg vil gerne presse livet ud af dig i fitnesscenteret, så din mave kommer til at se sådan ud  

Hi hi, det kan være, jeg pludselig skriver til dig, når der engang er mere kommet af

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det er jo ikke ligefrem fordi du har for meget på sidebenene?! Kan du ikke bare begynde at styrketræne, du er da medlem af et center? 

FOR MEGET ?! ... DER ER JO ET GIGANTISK LAG DU !!  

Jeg har sat det på standby .. Den nye medicin gør mig meget syg.. Såå kan ikke træne i et stykke tid.. Desværre.. 

Anmeld

16. juni 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Puha, jeg synes ligefrem det er lidt frastønde. Jeg synes kvindekroppen er smuuuuuuuuuuk, men der skal ikke være mere end markeringer - det synes jeg vi skal lade mændene om 

Ja så går det feminine bare af det og de flotte kurver vi er født med grundede de ekstra fedtdepoter

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

AalborgPigen skriver:

FOR MEGET ?! ... DER ER JO ET GIGANTISK LAG DU !!  

Jeg har sat det på standby .. Den nye medicin gør mig meget syg.. Såå kan ikke træne i et stykke tid.. Desværre.. 

Hold da op. Du er rigtig pæn og har en fed stil

(Bare en sidebemærkning for det synes jeg altså)

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Hold da op. Du er rigtig pæn og har en fed stil

(Bare en sidebemærkning for det synes jeg altså)

Nej hvor er du sød 

Tusind tak .. Det syntes jeg slet ikke selv.. Så det er jeg da rigtigt glad for du siger.. Tak søde !!! 

Sikke en dejlig sidebemærkning  

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er du sød 

Tusind tak .. Det syntes jeg slet ikke selv.. Så det er jeg da rigtigt glad for du siger.. Tak søde !!! 

Sikke en dejlig sidebemærkning  

Jamen det er virkelig synd og skam du ikke selv kan se det!

Men jeg kender det godt selv

Men nu ved du det hehe og det var så lidt

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Jamen det er virkelig synd og skam du ikke selv kan se det!

Men jeg kender det godt selv

Men nu ved du det hehe og det var så lidt

Det har jeg godt fået af vide før.. At jeg skal værdsætte mig selv..Det kan bare være svært..  

Ja det kender de fleste vel.. At man føler sig lidt slasket i udseendet ..

Det er rart at få det af vide.. Det giver sådan en cm mere i højden.. Og et smil på læben ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.