Der er sørme sket lidt med kroppen. (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

L&V

Kamulla skriver:

fedt! er sikker på der også gemmer sig sådan en på min mave... fedtet skjuler det bare god damn!

For mit vedkommende har jeg bare forvekslet vaskebræt med vaskemaskine, meget mere volume hvis du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Kamulla

Månsson skriver:

For mit vedkommende har jeg bare forvekslet vaskebræt med vaskemaskine, meget mere volume hvis du forstår

HAHA... det var mit også før (egentlig stadig) men nu træner jeg på livet løs og har gjort det siden januar (har trænet meget før det, men havde 1 års pause) men det der vaskebræt gemmer sig godt og grundigt

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Hahaha .. Der ville gå ÅR før jeg nærmede mig det der

man starter vel et sted Jeg synes da bare du skal prøve.

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

nielsen80 skriver:

Hold op hvor ser det godt ud...hihihi klikket på indlægget i den tro, at jeg ville se endnu en gravid mavse, så blev lidt overrasket

Spiser du specielt kost(ekstra proteiner eller noget) for at få et så flot resultat? Håber selv på at kunne træne maven lidt op igen efter bebs melder sin ankomst.

Tak, hvor er du sød arhaha, nej nej, der går lige et stykke tid før baby skal komme her - men et af mine mål inden da er også at få styr på mavemusklerne inden jeg skal være gravid!

Jeg er vegetar. Spiser en smule fisk. Men jeg spiser rigtig, rigtig meget protein og mange fibre. Havregrød til morgenmad, fisk eller ost til frokost og en masse, masse grønt til aften. Det er faktisk min kost Min kæreste træner mere end jeg gør, så vi er meget obs på proteiner. Vi køber også en bestemt ost der er rigtig proteinholdig. Du må endelig opdatere når du kommer igang!

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Kamulla skriver:

fedt! er sikker på der også gemmer sig sådan en på min mave... fedtet skjuler det bare god damn!

Jada! Selvfølgelig er de lede muskler derinde - uden tvivl! 

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Dot D skriver:

SÅDAN DÉR...... Det ser skisme ud til at have været en effektiv omgang træning

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt. Træner mave hver anden dag - men du ved jo selv hvor tynd jeg var i forvejen! Så der skal ikke meget til at vise det 

Anmeld

16. juni 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Nej det er heller ikke lige mig med de der mrs fitness damer ha ha godt det ikke altid ser sådan ud for det ser dælme voldsomt ud, helt van dam mave Der må ski ligge nogle timer i fitness centeret i den mave

Puha, jeg synes ligefrem det er lidt frastønde. Jeg synes kvindekroppen er smuuuuuuuuuuk, men der skal ikke være mere end markeringer - det synes jeg vi skal lade mændene om 

Anmeld

16. juni 2012

B&J

sådan sikke en mave wow altså

Anmeld

16. juni 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt. Træner mave hver anden dag - men du ved jo selv hvor tynd jeg var i forvejen! Så der skal ikke meget til at vise det 

Ja, det er ikke som os andre "små" buttede piger, der skal arbejdes MEGET længere inden der ville vise sig så fint et mønster, hi hi..

Kan dog prale med ca 13 kilo i minus fra juleaften, så hvem ved, måske en dag min mave kunne se sådan ud også ( læs: ØNSKETÆNKNING)

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Ja, når man holder pausen fra styrketræningen, men starter hårdt op igen, så sker der lidt. Jeg kom hjem fra arbejde i dag, smed blusen og klaskede mig ned i sofaen med benene oppe - helt udmattet af varmen der er i Randers Min kæreste kommer så ind til mig, og bliver så "chokeret" over mine mavemuskler, at han måtte tage et billede. Fra min vinkle så de SLET ikke sådan ud! Jeg spænder på ingen måde, jeg sad HELT afslappet 

Jeg er ret stolt. De ser selvfølgelig ikke sådan ud når jeg er oprejst, men jeg er ved at være godt markeret. Vejen er kort 

Hallo fister.. PAK da lige det vaskebræt væk .. Misundelig ja.. Sådan kan min 8 pack aldrig komme til at se ud ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.