Kat kvalte baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Bonde-liv

når min kat hoppede op i barnevognen blev hun bestemt kastet ud. siden gjorde hun det ikke.

og jo katte elsker at lægge på varme ting og en baby er varm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Lullaby skriver:

Hvis jeg begyndte at lukke døre for vores Cleo ville hun skabe sig noget så voldsomt. Hun hader lukkede døre og sætter sig foran dem og miauer hjerteskærende imens hun dasker til den. Jeg regner med at have vand i en spray klar til hvis hun skulle finde på at hoppe i vuggen.

Eij hvor er hun skøn, Aýa er på akkurat samme måde og vi ville ikke have ødelagt vores døre  

Anmeld

16. juni 2012

twinny

Vi har en kat, i starten ville jeg overhovedet ikk have hun var inde i soveværelset. Men vi kunne ikke holde hende ude. Vi har oplevet hun ligger i sengen, men hun har altid ligget i fodenden. Hun bryder sig ikk om deres bevægelser. Jeg tror ikk hun nogensinde kunne finde på at lægge sig på dem. Men fjerner hende altid fra deres seng om der er babyer i eller ej. Men det er pga alle de kattehår.

Anmeld

16. juni 2012

sofie85

Tanjadamgaard skriver:

Hjæææææælp - Hej alle derude med husdyr 

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

Vijari har 2 små hundeOdin sover i sengen og vores dreng sover også i sengen næsten hver nat... Der har aldrig været noget, de ligger altid under min dyne Men kan godt forstå din bekymring, så synes at du skal observere katten og vurdere om den kunne finde på det.

Anmeld

16. juni 2012

Brams

Tanjadamgaard skriver:

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

Jeg har også hørt om det og ville aldrig tage nogle chancer, så katten ud af værelset og barnevognen

Anmeld

16. juni 2012

Mother-love

Vi har ingen dyr. Men må da lige sige åhhh hvor den ligner min silke pige jeg havde engang

Anmeld

16. juni 2012

Bare mig..

Tanjadamgaard skriver:

Dejligt - det er sådan en historie jeg vil høre. Det lyder rigtigt som om  de har gavn af hinanden, hvor er det dog dejligt.   

Tusind tak, vi er også glade for hende. Hvor stor var din datter da jeres kat begyndte at sove inde ved hende  

De har UFATTELIG meget glæde af hinanden! Troede vitterlig aldrig at et forhold mellem et så lille barn og en "KAT" kunne være SÅ godt! Hun er også den første der bliver hilst på når vi kommer hjem, står op osv.

Det har de gjort altid. Min datter er to år og har haft min kat knap et år

Anmeld

17. juni 2012

mariamiss6

Du skal altid sørge for at katten ikke kan komme op til din baby.

Der sker det, at katten hopper op, snuser til baby, som måske bevæger sig, og vsaå bliver katten kælen, og maser mere og mere på, for at blive nusset, hvorefter den til sidst lægger sig ned oven på babys ansigt. Og baby som er forsvarsløs, ender med at blive kvalt, fordi han/hun selvøflgelig ikke kan trække vejret gennem kattens pels. 

Det er IKKE en skrøne, min far døde næsten sådan. Min farmor kom ind, og så var han helt blå, og katten lå oven på hans ansigt... 

Sørg altid for at have et fluenet stramt ud over barnevognen, eller sæt evt. noget oven på barnevognen, oven på fluenettet, så katten ikke har lyst til at hoppe der op....

Anmeld

17. juni 2012

2babygirls

Tanjadamgaard skriver:

Nurh en lækker kat!

Jeg havde selv en maine coon (r.i.p. Trille) og hun blev frygtelig misundelig og holdt sig langt væk fra mig og min baby. Vores anden kat havde mere øje for fuglene end min pige. Men min racekat lå tit under barnevognen i kurven.

Anmeld

17. juni 2012

celkt

ja, mine katte kan godt finde på at ligge sig i barnevogn/tremmeseng. men aldrig når Ida har sovet i dem. De er slet ikke begejstrede for små børn, så de kommer ikke i nærheden af hende hvis de kan blive fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.