Kat kvalte baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Babymor2010 skriver:

Hvor er den flot!!!

Jeg har 2 hundamer herhjemme - jeg har en enkelt gang taget den ældre dame i at ligge i tremmesenden (hvor Isabella ikke lå der), og det er eneste gang, ellers løber de væk når Isabella er i nærheden.

Nu er hun så stor at hun selv løber efter dem, men de gemmer sig når hun er i nærheden. Den gamle er så småt begyndt at finde ud af, at Isabella altså ikke går nogle vegne, og den lille kan bestemt ikke lide hende  

Det er da dejligt at høre, at det heller ikke er et problem hos jer.   Mange tak, for den søde kommentar, er sikker på dine 2 damer også er skønne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Clisolka

Tanjadamgaard skriver:

Det er da dejligt at høre, at det heller ikke er et problem hos jer.   Mange tak, for den søde kommentar, er sikker på dine 2 damer også er skønne 

Jeg kan selv huske hvor bekymret jeg var, men der har intet været  Den gamle hvæste den dag vi kom hjem fra sygehuset og det var det! Isabella har 1 gang haft hevet den gamle i halen, og intet skete. De er stille og rolige 

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Babymor2010 skriver:

Jeg kan selv huske hvor bekymret jeg var, men der har intet været  Den gamle hvæste den dag vi kom hjem fra sygehuset og det var det! Isabella har 1 gang haft hevet den gamle i halen, og intet skete. De er stille og rolige 

Det er jeg glad for at høre, tusind tak fordi du gider at dele dine erfaringer med mig 

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

Tanjadamgaard skriver:

Det er jeg glad for at høre, tusind tak fordi du gider at dele dine erfaringer med mig 

Det var så lidt 

Anmeld

16. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi 2 inde katte og har aldrig i de snart 4 år vi har haft thea, set nogen af dem i hendes seng, eller i nærheden af hende når hun sover. Thea og vores katte er bedste venner og de er nogle være kælehoveder. Thea sover tit i vores seng og der ligger misserne nede i fodenden.

Nu venter vi nr 2 om 14 dage og der regner jeg heller ik med at det bliver et problem.

Dog har vi sat en låge op for at skærme af udenfor ved vores bagdør, mod naboens kat, som vi har taget i at ligge oppe i fodenden af barnevognen. Den har kun lagt ovenpå regnslaget når det har været træls vejr. Og de 2 grunde til at vi ik ville ha at den lå deroppe, var at den vækkede thea + for at undgå tæger og flåter. 

Lækker kat i har!! Vh stine

Anmeld

16. juni 2012

Noneother

Ja, mine katte ligger ind imellem i tremmeseng o.lign. Med eller uden min søn. -men de kunne aldrig drømme om at ligge sig ovenpå ham. De ved godt at det er min "killing", og de passer på ham.
-og jeg har sgu aldrig hørt om at nogens baby er blevet dræbt af katten. Ikke dermed sagt at man ikke bør holde øje med de små, men det er ikke noget jeg bliver det mindste nervøs over.

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

StineW79 skriver:

Her har vi 2 inde katte og har aldrig i de snart 4 år vi har haft thea, set nogen af dem i hendes seng, eller i nærheden af hende når hun sover. Thea og vores katte er bedste venner og de er nogle være kælehoveder. Thea sover tit i vores seng og der ligger misserne nede i fodenden.

Nu venter vi nr 2 om 14 dage og der regner jeg heller ik med at det bliver et problem.

Dog har vi sat en låge op for at skærme af udenfor ved vores bagdør, mod naboens kat, som vi har taget i at ligge oppe i fodenden af barnevognen. Den har kun lagt ovenpå regnslaget når det har været træls vejr. Og de 2 grunde til at vi ik ville ha at den lå deroppe, var at den vækkede thea + for at undgå tæger og flåter. 

Lækker kat i har!! Vh stine

Det er jeg glad for at høre, Aýa er også en inde kat som er vant til at sove inde ved os, hun sover bare oppe i vores ende. Men jeg må nok bare se tiden an   

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Noneother skriver:

Ja, mine katte ligger ind imellem i tremmeseng o.lign. Med eller uden min søn. -men de kunne aldrig drømme om at ligge sig ovenpå ham. De ved godt at det er min "killing", og de passer på ham.
-og jeg har sgu aldrig hørt om at nogens baby er blevet dræbt af katten. Ikke dermed sagt at man ikke bør holde øje med de små, men det er ikke noget jeg bliver det mindste nervøs over.

Dejligt at høre  

Anmeld

16. juni 2012

Mette M

Da vi købte barnevogn fik vi af vide at det var en god ide, at købe et regnslag med fluenet i, da katte har en tendens til at hoppe ned til barne "der er jo dejlig varmt". Vi købte et regnslag med "indbygget" fluenet, men man kan jo også bare bruge fluenet og regnsslag. Mht til sengen inde i huset ved jeg ikke.. Ved mine forældre have fluenet over min seng, men vores kat var også meget mærkelig... Jeg ville nok personligt gøre det. Det ville jo være helt forfærdeligt hvis der skete noget..

Anmeld

16. juni 2012

th

Tanjadamgaard skriver:

Hjæææææælp - Hej alle derude med husdyr 

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

vi har ikke dyr desværre da jeg hverken kan tåle kat eller hund. men rigtig sød kat du har elsker dem.

jeg har desværre prøvet at stille min dreng ved en veninde og da jeg kiggede ud af vinduet var der en kat der var hoppet op på barnevogen og inden jeg nåde derud var den nede ved min søn og havde lagt sig rundt om hans hovede,

jeg fik den væk og det er ikke sket igen. (skal lige siges jeg havde glemt at sætte fluenet på, og hvis det havde været på var den jo ikke kommet derned.

man lærer af sine fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.