Kat kvalte baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er der nogle der oplever at katten/hunden hopper op i sengen, vuggen - eller barnevognen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.383 visninger
41 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Tanjadamgaard

Hjæææææælp - Hej alle derude med husdyr 

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Mutti2B

Jeg har ikke selv kat, så har ikke nogle kloge ord, men hold nu K hvor er den kær

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Mutti2B skriver:

Jeg har ikke selv kat, så har ikke nogle kloge ord, men hold nu K hvor er den kær

Tusind tak, ja hun er virkelig dejlig 

Anmeld

16. juni 2012

Kofoed.

Vores kat havde slet ikke adgang til anastasia sovesteder og barnevogn har/havde altså net henover, så katten ikke kunne luske sig ind, både soveværelset og børneværelset var aflukket døgnet rundt, hvis hun endelig kom derind, så satte vi støvsuger derind, vupti, så var hun væk igen.

Hun bor dog på en gård nu, da hun slet ikke ville mig eller vores datter og vi skulle flytte i noget mindre.

Anmeld

16. juni 2012

Bare mig..

Hej.

Ja jeg har kat og ja, han sover i sengen med min datter. Vores lejlighed er ret lille, så at sige han ikke må være i fx vores senge vil jeg ikke. Han elsker det, og det samme gør min datter.. Men han kunne aldrig finde på at lægge sig ovenpå hende. Han tilpasser sig alt efter hvordan hun vil ligge. Oftest op af ryggen på hende, eller på hovedpuden ved siden af hende.

Jeg ville ikke bekymre mig om det! Jeg har godt selv hørt historien, men jeg tror altså, at det er et særtilfælde.. Det er min overbevisning, at en kat godt ved det og ville reagere straks på den mindste sære bevægelse fra en den holder af.

Men hvor er den lækker, jeres!

Anmeld

16. juni 2012

Stumpen

Nej det har jeg ikke hørt om..

Mit råd til dig er at stille vugge, barnevognen frem i god tid og opdager du din kat hoppe derop, så reagerer du på det! Sådan har vi gjort med vores  de to gange vi har fundet barnevogn og vugge frem og vores kat har aldrig hoppet derop, mens vi har haft baby...

-Anja

Anmeld

16. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har både hund og kat.. Vores kat har ALDRIG ligget i Isabellas seng/vugge, hun ligger i fodenden af barnevognen når den er ledig..

Men har aldrig oplevet hende være i nærheden af barnevognen når hun sover udenfor eller i sengen.

Anmeld

16. juni 2012

maryjane

Da vi havde kat havde den ikke adgang til hvor hun sov,eller under konstant overvågning. 

Har oplevet at en fremmed kat hoppede op på barnevognen til hende, engang vi var på besøg hos familie og ja... Man skal skisme altid holde øje. 

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

MGN~NGM<3 skriver:

Hej.

Ja jeg har kat og ja, han sover i sengen med min datter. Vores lejlighed er ret lille, så at sige han ikke må være i fx vores senge vil jeg ikke. Han elsker det, og det samme gør min datter.. Men han kunne aldrig finde på at lægge sig ovenpå hende. Han tilpasser sig alt efter hvordan hun vil ligge. Oftest op af ryggen på hende, eller på hovedpuden ved siden af hende.

Jeg ville ikke bekymre mig om det! Jeg har godt selv hørt historien, men jeg tror altså, at det er et særtilfælde.. Det er min overbevisning, at en kat godt ved det og ville reagere straks på den mindste sære bevægelse fra en den holder af.

Men hvor er den lækker, jeres!

Dejligt - det er sådan en historie jeg vil høre. Det lyder rigtigt som om  de har gavn af hinanden, hvor er det dog dejligt.   

Tusind tak, vi er også glade for hende. Hvor stor var din datter da jeres kat begyndte at sove inde ved hende  

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

Tanjadamgaard skriver:

Hjæææææælp - Hej alle derude med husdyr 

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

Hvor er den flot!!!

Jeg har 2 hundamer herhjemme - jeg har en enkelt gang taget den ældre dame i at ligge i tremmesenden (hvor Isabella ikke lå der), og det er eneste gang, ellers løber de væk når Isabella er i nærheden.

Nu er hun så stor at hun selv løber efter dem, men de gemmer sig når hun er i nærheden. Den gamle er så småt begyndt at finde ud af, at Isabella altså ikke går nogle vegne, og den lille kan bestemt ikke lide hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.