Kat kvalte baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

B&J

vi har kat men den har ikke ret ind til daniel når han sover eller ej ind til vores soveværelse

og sikke en vidunderlig kat du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Gogolak

Det er de færreste katte der ligger sig ovenpå baby, de vil ofte ligge sig tæt op af eller i fodenden. Hvis katten har en tendens til at ligge ovenpå dit hoved når du sover, så vil jeg nok få et fluenet over barnevogn og seng, så katten ikke har adgang dertil, men ellers vil jeg ikke være bekymret.

Anmeld

16. juni 2012

Mamalou

Da min lillebror var baby, var der en kat, der hoppede ned i barnevognen til ham. Uheldigvis var der ikke fluenet på barnevognen men HELDIGVIS var min stedfar opmærksom og fik katten op hurtigt.

Katten ville sikkert gerne ligge lunt, men det kunne have haft fatale konsekvenser.

Vh. Louise 

Anmeld

16. juni 2012

Nadia&Daniel

Vores gamle kat gjorde det - og vores nye katter gør det nu - hopper op i tremmesengen, men KUN når Laura ikke er i den..

Anmeld

16. juni 2012

HeXeri

Tanjadamgaard skriver:

Hjæææææælp - Hej alle derude med husdyr 

Har hørt om en episiode, hvor en baby var blevet kvalt af en kat. Fordi katten havde lagt sig, til at sove i ansigtet på babyen. Nu når jeg selv er katte-ejer, ville det da være noget af det frygtligste der kunne ske. 

Har lige vedhæftet et billede af vores kat Aýa og en afstemning håber i vil dele jeres erfaringer med mig  

Jeg er vokset op på landet, var omgivet af dyr og havde venner der ligeledes var omgivet af dyr. Min søn er 2, vi har 2 katte og 2 der kommer fast i vores hjem. Jeg har godt hørt den vandrehistorie, men jeg har aldrig oplevet noget bare tilnærmelsesvis.
Det er lidt det samme som historien om den gamle dame der puttede sin puddel i mikrobølgeovnen... Naturligvis er hun amerikaner. Tror ikke helt på den.

Du vil blive rigtig glad i bolden af at dit barn har omgang med dyr, min dreng hviner hver eneste morgen de kommer hjem og han sidder ofte stille på gulvet og kæler med især den ene af dem. Det vil du ikke snyde dig selv for

Anmeld

16. juni 2012

Lullaby

Hvis jeg begyndte at lukke døre for vores Cleo ville hun skabe sig noget så voldsomt. Hun hader lukkede døre og sætter sig foran dem og miauer hjerteskærende imens hun dasker til den. Jeg regner med at have vand i en spray klar til hvis hun skulle finde på at hoppe i vuggen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2012

morethanperfect

Vores gamle kat sov sommetider hos Oscar

Og hvor er den flot !

Anmeld

16. juni 2012

Lenats31

Katte har stor respekt for de små ungers ofte ret hårdhændede håndtering af dem. Også handler det vel også om at de ikke skal vænnes til at lægge sig omkring halsen på nogen som helst - heller ikke i hyggestunder med katten. 

Noget helt andet er at katte kan leve i 20 år. En del af dem som anskaffes af unge mennesker (ikke dig trådstarter)bliver enten solgt eller må lade livet fordi der kommer et lille barn i huset pga bekymringer som bla dette. Katte er vanedyr og teritoriale dyr. De er længe om at vænne sig til et nyt sted at bo.

Så spørg hellere en gang for meget end for lidt, når det angår husdyr og børn. 

folkene på Kattegalleri kan komme med gode råd om hvordan man introducerer en kat for den lille ny og ellers o omgangen med katten omkring den lille ny.

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

th skriver:

vi har ikke dyr desværre da jeg hverken kan tåle kat eller hund. men rigtig sød kat du har elsker dem.

jeg har desværre prøvet at stille min dreng ved en veninde og da jeg kiggede ud af vinduet var der en kat der var hoppet op på barnevogen og inden jeg nåde derud var den nede ved min søn og havde lagt sig rundt om hans hovede,

jeg fik den væk og det er ikke sket igen. (skal lige siges jeg havde glemt at sætte fluenet på, og hvis det havde været på var den jo ikke kommet derned.

man lærer af sine fejl.

Ja, jeg tænkte nok, at det sagtens kunne lade sig gøre. Katten syntes helt sikkert, at det er super hyggeligt. Da det jo er varmt nede i barnevognen, så det undre mig slet ikke. Men det var da godt at du var så opmærksom  

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

B&J skriver:

vi har kat men den har ikke ret ind til daniel når han sover eller ej ind til vores soveværelse

og sikke en vidunderlig kat du har

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.