Stakkels pige! Håber ik han med sin adfær ødelægger hend. Afvisningen kan skade et barn for livet og lur mig om hun ikke allerede fornemmer hans afsky...derfor søger hun ham for at få bekræftelse og blive elsket af ham, som hun ser han elsker hendes mor. Det er fandm sørgelig. Havde det været mig som var kæresten, havde jeg taget mit barn og gået. Ik om jeg vil risikerer mit barns psyke, bare fordi min kæreste ikke kan komme sig overr at det ikke er hans barn. Undskyld jeg reagerer så voldsomt. Kender jo ik din bror og han er da sikkert et dejligt menneske..men lige det her gør mig skisme ked. For derude sidder et barn som tydeligt mærke at han ikk kan lide hende..tænk hvordan vi ville have det, hvis vi var lille pige og oplevede at den ene af omsorgspersonerne ikke kunne lide os..tlnk altid at forsøge at opnå bekræftigelse, ik at føle sig god nok, elsket osv..det må skade på sigt og for barnet skyld er mit råd; de skal slutte deres forhold medmindre han indenfor ganske kort tid kan overkomme hans problem..så intens psykolog hjælp til ham ville måske være at foretrække. De bedste ønsker.
Anmeld