Min bror og hans kærestes datter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

AnonymAnonym

Mettefpigen skriver:

Mænd kan sagtens få depressioner ligesom kvinder ;-)

Det var nu heller ikke liii det jeg mente Ved da godt mænd kan få depresioner! .- Det jeg mente var en slag fødsels depresion 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mettefpigen

AnonymAnonym skriver:

Det var nu heller ikke liii det jeg mente Ved da godt mænd kan få depresioner! .- Det jeg mente var en slag fødsels depresion 

Jo det kan de da godt :-) det er jo meget følelsesmæssigt og omvæltningen når man får en fødselsdepression og det er mændene også en del af ;-)

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

Mettefpigen skriver:

Jo det kan de da godt :-) det er jo meget følelsesmæssigt og omvæltningen når man får en fødselsdepression og det er mændene også en del af ;-)

okay

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hverken ham eller pigen fejler noget. Vi ved ikke hvad der er galt. Han kan bare ikke lide hende. Pigen kan til gengæld lide ham og prøver at vise tegninger og søge ham,men hver gang tager hen imod tegningerne med ubehag og hvert knus gør ham dårlig. Jeg vil prøve at forslå teapi. Hvordan forslår man det til en mand uden at se ned på ham (husk han er min bror og det her kan give familieproblemer)

Anmeld

15. juni 2012

KM78

Det er fandme synd for pigen... Det har hun ikke fortjent, ærligt talt din bror må da tage sig sammen og få fundet ud af hvorfor han ikke kan lide pigen.

Undskyld jeg siger det, men hvad hvis nu der sker noget? At pigen opdager at ens stedfar ikke kan fordrage hende, det vil knuse hende i stykker. Ved din svigerinde det godt?

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Det er fandme synd for pigen... Det har hun ikke fortjent, ærligt talt din bror må da tage sig sammen og få fundet ud af hvorfor han ikke kan lide pigen.

Undskyld jeg siger det, men hvad hvis nu der sker noget? At pigen opdager at ens stedfar ikke kan fordrage hende, det vil knuse hende i stykker. Ved din svigerinde det godt?

ja hun ved hvad min bror føler. Hun elsker min bror meget højt og de tænkte at det i starten var fordi pigen ikke er hans biologisk da nogle mænd reagere stærkt på den slags. Min brors ligger vidst bare i ekstremerne og ingen i fammilien ved hvad vi kan gøre for at hjælpe 

Anmeld

15. juni 2012

Gaia

Stakkels pige! Håber ik han med sin adfær ødelægger hend. Afvisningen kan skade et barn for livet og lur mig om hun ikke allerede fornemmer hans afsky...derfor søger hun ham for at få bekræftelse og blive elsket af ham, som hun ser han elsker hendes mor. Det er fandm sørgelig. Havde det været mig som var kæresten, havde jeg taget mit barn og gået. Ik om jeg vil risikerer mit barns psyke, bare fordi min kæreste ikke kan komme sig overr at det ikke er hans barn. Undskyld jeg reagerer så voldsomt. Kender jo ik din bror og han er da sikkert et dejligt menneske..men lige det her gør mig skisme ked. For derude sidder et barn som tydeligt mærke at han ikk kan lide hende..tænk hvordan vi ville have det, hvis vi var lille pige og oplevede at den ene af omsorgspersonerne ikke kunne lide os..tlnk altid at forsøge at opnå bekræftigelse, ik at føle sig god nok, elsket osv..det må skade på sigt og for barnet skyld er mit råd; de skal slutte deres forhold medmindre han indenfor ganske kort tid kan overkomme hans problem..så intens psykolog hjælp til ham ville måske være at foretrække. De bedste ønsker.

Anmeld

15. juni 2012

KM78

Anonym skriver:

ja hun ved hvad min bror føler. Hun elsker min bror meget højt og de tænkte at det i starten var fordi pigen ikke er hans biologisk da nogle mænd reagere stærkt på den slags. Min brors ligger vidst bare i ekstremerne og ingen i fammilien ved hvad vi kan gøre for at hjælpe 

Hun må virkelig elske ham sindssygt højt, jeg ville ikke have holdet ud så længe. Jeg vi ltil enhver tid vægte mit barn højest. Det er godt nok helt ude i ekstremerne.

Er han slet ikke modtagelgi for alm sund fornuft hvor man snakker fredeligt om psykologhjælp etc?

Anmeld

15. juni 2012

Hyacinth

Anonym skriver:

Hvordan kommer man over at man syntes et barn er grimt,kvalmefremkaldene,frastødene,irritererne,i vejen,uønsket og påtvunget?

Min bror har de her følelser for hans kærestes datter. Hun er virkelig en mundfuld og han har talt med hans kæreste omkring det. De havde håbet det villeændre sig med tiden men det var  ikke tilfældet. De troede at deres kærlighed ville redde det men nu ser det sort ud..Der er ikke de her ting i klemme med deres fælles biologiske barn så hvad er der galt med min bror. Skal han forlade sin kæreste og deres fælles barn fordi hans følelser for kærestens datter ikke har ændret sig til andet end det værre de sidste 3 år?

Det lyder virkelig som om, han har nogle seriøse issues! Jeg har prøvet, at blive lettere irriteret over andres børn, men i virkeligheden er det forældrene, hvis opdragelse jeg ikke altid kan forene mig med. Men jeg accepterer alles børn og børn er jo bare børn. Jeg kan vitterligt ikke forstå følelserne omkring et barn, er så stærke.

Jeg synes godt nok, det er synd for pigen og mener, at han bør søge psykologhjælp, for det er ikke normalt det der. Og som andre har nævnt, ville jeg også altid vægte mit barn højere end en mand, hvis han ikke brød sig om mit barn. Det er jo også sårende for moderen, når det er hendes lille øjesten

Anmeld

15. juni 2012

Malene76

Anonym skriver:

Hvordan kommer man over at man syntes et barn er grimt,kvalmefremkaldene,frastødene,irritererne,i vejen,uønsket og påtvunget?

Min bror har de her følelser for hans kærestes datter. Hun er virkelig en mundfuld og han har talt med hans kæreste omkring det. De havde håbet det villeændre sig med tiden men det var  ikke tilfældet. De troede at deres kærlighed ville redde det men nu ser det sort ud..Der er ikke de her ting i klemme med deres fælles biologiske barn så hvad er der galt med min bror. Skal han forlade sin kæreste og deres fælles barn fordi hans følelser for kærestens datter ikke har ændret sig til andet end det værre de sidste 3 år?

Fuldstændig seriøst og uden at være nedladende, så synes ejg han skulle kontakte en psykolog og få arbejdet med de følelser. Det er godt nok voldsom at have det sådan med et barn som man jo burde være med til at tage sig af. Jeg synes bestemt ikke han bare skal skride fra sin familie. Jeg synes han skal tage ansvaret på sig og få nogle redskaber til at ændre den dynamik han har med det barn, det er altid den voksnes ansvar at forsøge at bedre forholdet.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.