Endnu en :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Kender godt det med ikk at kan være særlig hård, men det er da alligevel et ret alvorligt emne !

Læste tidligere i tråden at du er blevet bedt om ikk at teste- gør det alligevel. Og så krydser jeg for den igen er positiv så du kan tage den med som bevis. !

-Jeg ved ikk hvordan reglerne er. Jeg skiftede læge og nægter at skifte til ham igen. Hans tro må vel på ingen måde præge hans arbejde..

Det er det nemlig... Men ja! Jeg tror lige jeg tester - og så må jeg tage et billede af resultatet og vise på mandag

Jeg føler mig jo helt dum når jeg sidder deroppe, det er som om de ikke tror på mig, når jeg siger, at jeg har testet to svagt positive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Det er det nemlig... Men ja! Jeg tror lige jeg tester - og så må jeg tage et billede af resultatet og vise på mandag

Jeg føler mig jo helt dum når jeg sidder deroppe, det er som om de ikke tror på mig, når jeg siger, at jeg har testet to svagt positive

Kan virkelig godt følge dig.. Men tag testen med. Ikk billede, testen..
Jeg ved godt nogle så vil påstå at den er for 'gammel'- Men jeg er af den tror at en test ikk bliver positiv hvis der ikke er hcg i urin. !

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Kan virkelig godt følge dig.. Men tag testen med. Ikk billede, testen..
Jeg ved godt nogle så vil påstå at den er for 'gammel'- Men jeg er af den tror at en test ikk bliver positiv hvis der ikke er hcg i urin. !

Tjah, ja... Jeg tror jeg både tager billede og tager testen med! Så kan de da ikke afvise det, hvis jeg har fået tre svagt positive på en uge

Anmeld

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Tjah, ja... Jeg tror jeg både tager billede og tager testen med! Så kan de da ikke afvise det, hvis jeg har fået tre svagt positive på en uge

Lige præcis......
for det bedste

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Lige præcis......
for det bedste

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.