Undskyld, jeg ved at der allerede ligger en del debatter om det, men jeg har lige brug for at komme ud med min frustration 
Jeg har testet to svagt positive graviditetsteste hjemme, men lægen siger negativ! Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Jeg har ikke haft menstruation i TO måneder, og jeg kan blandt andet mærke små "niv" i mit underliv(som jo gerne skulle betyde noget positivt - og så tisser jeg ret ofte nu
).. Og de vil ikke tage en blodprøve på mig deroppe - som om de er meget naive og stoler blindt på deres udstyr, til trods for jeg fortæller jeg har to svagt positive tests i bagagen... Så nu skal jeg vente til mandag - men jeg tænker da bare, at mit hCG niveau heller ikke er højt nok der(jeg danner nok ikke så meget, ellers burde det jo kunne ses i lægens test nu)..
What to do? Jeg er 99% sikker på, at jeg er gravid, men jeg vil meget gerne have lægens bekræftelse også - og jeg vil også gerne snart scannes, hvis det er! Jeg burde jo være ti uger henne cirka...
- Og, en streg er en streg, ikke? En streg betyder vel at der er fundet hCG i mit urin, også selvom den kun er en lille smule! og hCG=graviditet...
Håber inderligt for dig, at du er gravid
Men jeg syntes det lyder underligt, hvis du skulle være 10 uger henne og du så ikke kan få en "meget" positiv test da dit HCG niveau stiger uge- for uge
Men du må op og banke i bordet hos lægen, så de kan få taget den blodprøve! 
Anmeld