Endnu en :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Undskyld, jeg ved at der allerede ligger en del debatter om det, men jeg har lige brug for at komme ud med min frustration

Jeg har testet to svagt positive graviditetsteste hjemme, men lægen siger negativ! Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Jeg har ikke haft menstruation i TO måneder, og jeg kan blandt andet mærke små "niv" i mit underliv(som jo gerne skulle betyde noget positivt - og så tisser jeg ret ofte nu ).. Og de vil ikke tage en blodprøve på mig deroppe - som om de er meget naive og stoler blindt på deres udstyr, til trods for jeg fortæller jeg har to svagt positive tests i bagagen... Så nu skal jeg vente til mandag - men jeg tænker da bare, at mit hCG niveau heller ikke er højt nok der(jeg danner nok ikke så meget, ellers burde det jo kunne ses i lægens test nu)..

What to do? Jeg er 99% sikker på, at jeg er gravid, men jeg vil meget gerne have lægens bekræftelse også - og jeg vil også gerne snart scannes, hvis det er! Jeg burde jo være ti uger henne cirka...

- Og, en streg er en streg, ikke? En streg betyder vel at der er fundet hCG i mit urin, også selvom den kun er en lille smule! og hCG=graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

LHS

Jeg havde købt en scanning, hvis jeg var sådan i tvivl. Så vil du ihvert fald kunne få endeligt svar!

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde købt en scanning, hvis jeg var sådan i tvivl. Så vil du ihvert fald kunne få endeligt svar!

Økonomien er ikke helt til det, desværre(Men nu blev jeg nysgerrig, hvad koster sådan en?)

- Nå, fandt lige priserne.. Ja, det burde være til at overkomme, jeg venter lige til på mandag, og så vil jeg stærkt overveje en scanning!

Anmeld

13. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Økonomien er ikke helt til det, desværre(Men nu blev jeg nysgerrig, hvad koster sådan en?)

google private skanninger i nærheden af dig selv..

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

google private skanninger i nærheden af dig selv..

Ja, det har jeg lige gjort

Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg faktisk troede, at scanning af gravide var en gratis service fra det offentlige, men der kan man bare se :p

Anmeld

13. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja, det har jeg lige gjort

Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg faktisk troede, at scanning af gravide var en gratis service fra det offentlige, men der kan man bare se :p

det er det også, men man får kun 2..

du får en nf skanning og så får du en md skanning, og det er kun fordi de skal se om der er noget i vejen med babyen..

hvis man vil have noget udover det så er det betaling af egen lomme..

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er det også, men man får kun 2..

du får en nf skanning og så får du en md skanning, og det er kun fordi de skal se om der er noget i vejen med babyen..

hvis man vil have noget udover det så er det betaling af egen lomme..

Okay! Men ja, det lyder vel også fair nok

Anmeld

13. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay! Men ja, det lyder vel også fair nok

jeg synes det er fint med 2 skanninger.. da vores forældre var gravide havde de slet ikke de samme muligheder som os..

Anmeld

13. juni 2012

Bonde-liv

jeg mener altså en graviditet udenfor livmoderen kan give dine resultater men er IKKE sikker. jeg sys du skal gå til læge igen og denne gang få taget en blodprøve

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg synes det er fint med 2 skanninger.. da vores forældre var gravide havde de slet ikke de samme muligheder som os..

Nemlig, på det punkt er vi heldige, kan man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.