Uha altså....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Kærsten tror også det blir den 14, så det kan jo snildt være i nat
Jeg har pt ca 4-6 min mellem plukkeveerne (småveerne, hvad end det er) så er meget spændt på om de tager mere til i styrke og det ender med en tur på sygehuset

spændingen stiger !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

spændingen stiger !!!

Ja meget... Og så med fodbold oveni.. Uha altså...
Jeg er dog lidt i tvivl om hvornår man skal ringe til fødegangen... For lige nu er de ikke regelmæssige, men hvis de blev det, er jeg i tvivl om de er for svage.. Aner jo ikke hvad ondt er, når man ikke har haft rigtige veer før :/

Anmeld

13. juni 2012

JonTri

pemiro skriver:

Jeg er dog lidt i tvivl om hvornår man skal ringe til fødegangen... For lige nu er de ikke regelmæssige, men hvis de blev det, er jeg i tvivl om de er for svage.. Aner jo ikke hvad ondt er, når man ikke har haft rigtige veer før :/

Ihh held og lykke - også med eksamen... HEP HEP HEP

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

JonTri skriver:

Ihh held og lykke - også med eksamen... HEP HEP HEP

Tusind tak

Anmeld

13. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Da min søster fik veer sagde de i tlf til hende, at de sleeet ikke var kræftige nok og at det ville blive SÅ slemt så hun ikke kunne tale imens, men sådan blev det ikke rigtig før hun fik presseveer. Men de blev regelmæssige og da der var 2½ min imellem der ringede vi og sagde, at vi kom med hende. (hun ville ikke selv afsted da vandet endnu ikke var gået).

Hun var så åbnet 9 cm da vi ankom og de tog vandet og hun fødte med det samme.

(krydser for dig)

Anmeld

13. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja men vil ikke tror på der heeelt er noget i gærde hehe..
Hun mærkede i mig og fik det til at lyde som om de plukkeveer jeg havde i nat bare var "luft", så blev da glad da maskinen slet ikke kunmåle dem længere, for det blev hun vidst lidt overrasket over..
Og de er bare blevet værre efter besøg derude, så er spændt, men samtidig siger jeg også bare til mig selv at det er fordi hun var så voldsom deroppe

Ej syntes bare det er så spændende om det nu blir til noget... men kan være at det kommer i nat når du slapper af... uhhh hvad siger manden er han ik helt forvirret:-):-)

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Da min søster fik veer sagde de i tlf til hende, at de sleeet ikke var kræftige nok og at det ville blive SÅ slemt så hun ikke kunne tale imens, men sådan blev det ikke rigtig før hun fik presseveer. Men de blev regelmæssige og da der var 2½ min imellem der ringede vi og sagde, at vi kom med hende. (hun ville ikke selv afsted da vandet endnu ikke var gået).

Hun var så åbnet 9 cm da vi ankom og de tog vandet og hun fødte med det samme.

(krydser for dig)

Det er jo nemlig det man hører om de veer, at de skal gøre så ondt man ikke kan snakke..
Men jeg har altså ret stor smerteterskel, og kan sagtens bide smerte i mig.. Så er da spændt på hvordan det hele lige kommer til at gå

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ej syntes bare det er så spændende om det nu blir til noget... men kan være at det kommer i nat når du slapper af... uhhh hvad siger manden er han ik helt forvirret:-):-)

Han er også mega spændt.. Han kan dog ikke heeeelt se på mig når jeg har veerne, så tror ikke helt han ved hvor ofte de kommer men han behøver heller ikke blive mere urolig end højst nødvendigt... Så når jeg selv blir utryk så får han besked haha

Anmeld

13. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Det er jo nemlig det man hører om de veer, at de skal gøre så ondt man ikke kan snakke..
Men jeg har altså ret stor smerteterskel, og kan sagtens bide smerte i mig.. Så er da spændt på hvordan det hele lige kommer til at gå

Måske tager det til i  løbet af natten...  er helt spændt på dine vegne..

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Måske tager det til i  løbet af natten...  er helt spændt på dine vegne..

Ja jeg håber.. Der er maks 8 min mellem nu, for det meste 4-6
Min.. Men de er ikke helt regelmæssige..
Så det skal vi også ha styr på
Men slimproppen er ved at forsvinde, for når jeg er på toilet er der trådet slim blandet med blod på papiret.. Så lidt sker der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.