Uha altså....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
58 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

pemiro

Ja jeg skal jo ud på sygehuset her kl ni..
Er SÅ spændt på hvad de siger. Specielt fordi jeg vågnede halv to og skulle tisse. Og siden har jeg haft plukkeveer/veer med kraftige mens smerter med ca ti min mellem
Jeg har haft det før, men sleeeet ikke så regelmæssige og ofte, så håber det er et godt tegn denne gang..

Update kommer selvfølgelig senere

Rigtig god dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

pemiro

Og nu med tegnblødning også, plus noget jeg tror var noget af slimproppen --> det så i hvert fald mærkeligt ud...

Anmeld

13. juni 2012

M&R

Ej det lyder som som om at du er godt i gang... hvor er det spædende... måske kroppen bare ku trues lidt med dn undersøgelse:-):-) he he:-) hvordan står det til nu?

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ej det lyder som som om at du er godt i gang... hvor er det spædende... måske kroppen bare ku trues lidt med dn undersøgelse:-):-) he he:-) hvordan står det til nu?

Har lige fået en times søvn og vågnet igen og de er der stadig
Så er spændt på hvad de siger kl ni

Anmeld

13. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Har lige fået en times søvn og vågnet igen og de er der stadig
Så er spændt på hvad de siger kl ni

Hmmm tænker bare næsten det må være det hvis du tegn bløder... med mindre det selvfølgelig bare er slimproppen... men håber så meget for dig at det er fordi du er i gang... så spændende altså:-)

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Hmmm tænker bare næsten det må være det hvis du tegn bløder... med mindre det selvfølgelig bare er slimproppen... men håber så meget for dig at det er fordi du er i gang... så spændende altså:-)

Ja men hvis det "bare" er slimproppen er det også godt. For så ka de forhåbentlig ta vandet
Er dælme spændt..

Anmeld

13. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja men hvis det "bare" er slimproppen er det også godt. For så ka de forhåbentlig ta vandet
Er dælme spændt..

Ja det har du ret i... uhhh altså glæder mig helt på dine vegne:-):-)

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det har du ret i... uhhh altså glæder mig helt på dine vegne:-):-)

Tro jeg skal ha morgenmad fra bageren idag!!! Er sååå glad haha..
Ej jeg håber sådan der også snart sker noget for dig, de skal bare lige trues lidt.. Eller også er det fordi han er en bandit og vil ud den 13 :/ godt det ikke er fredag haha

Anmeld

13. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Tro jeg skal ha morgenmad fra bageren idag!!! Er sååå glad haha..
Ej jeg håber sådan der også snart sker noget for dig, de skal bare lige trues lidt.. Eller også er det fordi han er en bandit og vil ud den 13 :/ godt det ikke er fredag haha

Ja det skal da fejres:-) he he:-)

En lille rabel:-) men pyt det må de gerne være bare de kommer sikkert ud:-) sender godt med ve støv din vej og venter spændt på en update:-):-)

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det skal da fejres:-) he he:-)

En lille rabel:-) men pyt det må de gerne være bare de kommer sikkert ud:-) sender godt med ve støv din vej og venter spændt på en update:-):-)

Ja det er det vigtigste..
Jeg snupper lidt vestøv på sygehuset og sender i din retning, med håb om en snarlig fødsel for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.