Uha altså....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Yay....

Er komme hjem, er 1 cm åben og hun kunne se på kurven at jeg havde meget kraftige plukkeveer (den ku ikke måle dem længere)..
Så skal derud på fredag efter min eksamen og sættes igang hvis jeg ønsker det (og det gør vi )
Hun fik rodet en hel del rundt oppe i mig og håbede det kunne sætte gang i noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Nææh hvor dejligt - så er der snart baby til dig også SKØØØNT med en update om snart -  

Er komme hjem, er 1 cm åben og hun kunne se på kurven at jeg havde meget kraftige plukkeveer (den ku ikke måle dem længere)..
Så skal derud på fredag efter min eksamen og sættes igang hvis jeg ønsker det (og det gør vi )
Hun fik rodet en hel del rundt oppe i mig og håbede det kunne sætte gang i noget mere

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det skal da fejres:-) he he:-)

En lille rabel:-) men pyt det må de gerne være bare de kommer sikkert ud:-) sender godt med ve støv din vej og venter spændt på en update:-):-)

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

NÆ det er godt nok godt - uhhh skønt Så ska det hele nok flaske sig

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

NÆ det er godt nok godt - uhhh skønt Så ska det hele nok flaske sig

Ja så nu ved jeg da at jeg blir sat igang efter min eksamen fredag - jubiiiii

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja så nu ved jeg da at jeg blir sat igang efter min eksamen fredag - jubiiiii

Ja så må vi se om hun vælger at komme ud inden alligevel hehe

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja så må vi se om hun vælger at komme ud inden alligevel hehe

Det er lidt vildt at tænke på, at man maks skal gå to dage mere inden der sker noget.. Så kan jeg trille ture med ham næste uge

Anmeld

13. juni 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Det er lidt vildt at tænke på, at man maks skal gå to dage mere inden der sker noget.. Så kan jeg trille ture med ham næste uge

Hvis du først føder efter fredag ville jeg ikke sætte næsen alt for højt efter at trille ture med ham allerede i næste uge

Det husker jeg også at jeg sagde, men stellet sagde noget andet - plus at hun var for lille til at komme ud og sove i barnevognen.

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja det er altså stort at tænke sig - syntes også der kommer mange forestillinger omkring fødseln og hvordan baby egentlig ser ud? Hold da op - den uvished om hvordan han sku se ud er godt nok vedf at være ved bristepunktet Ska oz tælle hver en krumning

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er altså stort at tænke sig - syntes også der kommer mange forestillinger omkring fødseln og hvordan baby egentlig ser ud? Hold da op - den uvished om hvordan han sku se ud er godt nok vedf at være ved bristepunktet Ska oz tælle hver en krumning

Ja det er spændemde..
Jeg er spændt på hans vægt.
Sidste uge skønnede min egen jm ham til 34-3500 og hende idag ville haham til 33-3400... Så det er sjovt hvad han lander på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.