Uha altså....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja det er det vigtigste..
Jeg snupper lidt vestøv på sygehuset og sender i din retning, med håb om en snarlig fødsel for dig...

Nææh hvor dejligt - så er der snart baby til dig også SKØØØNT med en update om snart -  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Nææh hvor dejligt - så er der snart baby til dig også SKØØØNT med en update om snart -  

Ja jeg håber sådan de kan soge kl ni at det er igang
Nu er der ALT for længe til kl ni

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja jeg håber sådan de kan soge kl ni at det er igang
Nu er der ALT for længe til kl ni

Ja det er jo klart - puuha føler med dig. Har selv været vågen stort set hele natten - med tiltagende smerter. Det bider mere og mere til - SKAL bare til bryllip lørdag, så han må lige bli derinde lidt  - men hold da op maven knurrer og bider og er hård som en sten.

Hva med din mavs - ? Bliver så spændende om du har baby i armene idag - men mon ik når de sætter dig igang idag

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er jo klart - puuha føler med dig. Har selv været vågen stort set hele natten - med tiltagende smerter. Det bider mere og mere til - SKAL bare til bryllip lørdag, så han må lige bli derinde lidt  - men hold da op maven knurrer og bider og er hård som en sten.

Hva med din mavs - ? Bliver så spændende om du har baby i armene idag - men mon ik når de sætter dig igang idag

Min mave er også bare STENHÅRD når de kommer.. Den har været hård ved plukkeveer men det her nærmer sig granit hård.

Du må skynde dig at føde, så du kan komme til bryllup
Med bebs

Anmeld

13. juni 2012

lio

Lyder til at du er godt igang med noet der...

Ønsker dig held og lykke

Hvor er det bare spændende....

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Lyder til at du er godt igang med noet der...

Ønsker dig held og lykke

Hvor er det bare spændende....

Ja jeg er spændt på hvad de siger kl ni

Tusind tak. Update kommer naturligvis

Anmeld

13. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Ja jeg er spændt på hvad de siger kl ni

Tusind tak. Update kommer naturligvis

Yay....

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Min mave er også bare STENHÅRD når de kommer.. Den har været hård ved plukkeveer men det her nærmer sig granit hård.

Du må skynde dig at føde, så du kan komme til bryllup
Med bebs

Puuha ja er snart i tvivl om hvad pokker der er hvad - ved bare det gør naller - og ja maven bliver stenhård - den har været hård hele tiden som din som vi snakkede om sidst - men hooold da op der er forskel nu

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Puuha ja er snart i tvivl om hvad pokker der er hvad - ved bare det gør naller - og ja maven bliver stenhård - den har været hård hele tiden som din som vi snakkede om sidst - men hooold da op der er forskel nu

Jeg er også stået af med hvad der er hvad.. Så alt hedder bare plukkeveer her hehe..

Anmeld

13. juni 2012

female

Uha spændende hvis det går i gang helt af sig selv! Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.