Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Ja det er det vigtigste..Jeg snupper lidt vestøv på sygehuset og sender i din retning, med håb om en snarlig fødsel for dig...
Ja det er det vigtigste..Jeg snupper lidt vestøv på sygehuset og sender i din retning, med håb om en snarlig fødsel for dig...
Nææh hvor dejligt - så er der snart baby til dig også SKØØØNT med en update om snart -
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Nææh hvor dejligt - så er der snart baby til dig også SKØØØNT med en update om snart -
pemiro skriver: Ja jeg håber sådan de kan soge kl ni at det er igang Nu er der ALT for længe til kl ni
Ja jeg håber sådan de kan soge kl ni at det er igang Nu er der ALT for længe til kl ni
Ja det er jo klart - puuha føler med dig. Har selv været vågen stort set hele natten - med tiltagende smerter. Det bider mere og mere til - SKAL bare til bryllip lørdag, så han må lige bli derinde lidt - men hold da op maven knurrer og bider og er hård som en sten.
Hva med din mavs - ? Bliver så spændende om du har baby i armene idag - men mon ik når de sætter dig igang idag
LotusCPH skriver: Ja det er jo klart - puuha føler med dig. Har selv været vågen stort set hele natten - med tiltagende smerter. Det bider mere og mere til - SKAL bare til bryllip lørdag, så han må lige bli derinde lidt - men hold da op maven knurrer og bider og er hård som en sten. Hva med din mavs - ? Bliver så spændende om du har baby i armene idag - men mon ik når de sætter dig igang idag
Lyder til at du er godt igang med noet der...
Ønsker dig held og lykke
Hvor er det bare spændende....
Laijona Äiti skriver: Lyder til at du er godt igang med noet der... Ønsker dig held og lykke Hvor er det bare spændende....
pemiro skriver: Ja jeg er spændt på hvad de siger kl ni Tusind tak. Update kommer naturligvis
Ja jeg er spændt på hvad de siger kl ni Tusind tak. Update kommer naturligvis
Yay....
pemiro skriver: Min mave er også bare STENHÅRD når de kommer.. Den har været hård ved plukkeveer men det her nærmer sig granit hård.Du må skynde dig at føde, så du kan komme til bryllupMed bebs
Min mave er også bare STENHÅRD når de kommer.. Den har været hård ved plukkeveer men det her nærmer sig granit hård.Du må skynde dig at føde, så du kan komme til bryllupMed bebs
Puuha ja er snart i tvivl om hvad pokker der er hvad - ved bare det gør naller - og ja maven bliver stenhård - den har været hård hele tiden som din som vi snakkede om sidst - men hooold da op der er forskel nu
LotusCPH skriver: Puuha ja er snart i tvivl om hvad pokker der er hvad - ved bare det gør naller - og ja maven bliver stenhård - den har været hård hele tiden som din som vi snakkede om sidst - men hooold da op der er forskel nu
Uha spændende hvis det går i gang helt af sig selv! Held og lykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128