Grynt/Tina skriver:
Den lille skid..altså hvad de unger ikke finder på er virkelig ikke værd at samle på 
Hvor er det godt I fandt hinanden igen...sikke en forskrækkelse I har fået 
Jeg kender desværre til forskrækkelse, vrede, mm man har, når ens unge har besluttet sig for at drage ud i verden på egen hånd. Aske havde i påsken besluttet sig for at cykle ned til sin farmor der bor 3 km fra vores sommerhus. Vi havde dog sagt til ham at han skulle cykle ned til mormor, som kun bor 500 m fra sommerhuset. Så da vi kom ned til mormor var der bare ingen unge at hente/samle op
shit jeg var arrig, gal, sur, vred...men mest bekymret for hvor H. var han henne????? Begyndte så at cykle ned mod farmor og der fandt jeg ham på vejen, gående med cyklen, tasken på ryggen, tårer trillende ned af kinderne og iskold. Han blev siden hen ved med at sige: godt vi fandt hinanden 
Aj, altså - bette Aske. Han lærte da trods alt noget af det. Sebastian synes jo ikke, der var noget galt i det, men tror nu han har forstået beskeden, for vi har sagt det så mange gange i dag, fordi vi har været så forskrækkede.
Sidste sommer gik han også pludselig oppe i Fårup Sommerland, uden jeg opdagede det. Så løb jeg rundt og ledte og tudede, da jeg fandt ham på nogle små biler. Han syntes bare det var en sjov leg - hjemme igen ville han lege den igen: Kom mor, nu bliver jeg væk, og så begynder du at græde. Altså...
Anmeld