Så sad hjertet lige i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

linemus

Hvis vi skal sikre, så må det være med de der tyverisikringer, som Louise nævner, for han kan jo bare tage noget at stå på ellers. Og der går sikkert heller ikke lang tid, før han kan åbne dem også

Puha, man kan jo ikke lade være med at tænke videre. Han kunne lige så godt være gået ud på den store vej, der ligger 3 min. væk eller den anden retning ned til havnen.

De var også ret chokerede over, at han havde været nede i børnehaven. Især bedstemor, som var den eneste pædagog dernede på det tidspunkt. Men han sniger sig jo bare lige så stille ind og går ud igen uden at snakke med nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Nadi

Men han sniger sig jo bare lige så stille ind og går ud igen uden at snakke med nogen.

Han ville da bare optages i ninja-banden

Anmeld

28. april 2009

Lise

Nadi skriver:

Han ville da bare optages i ninja-banden

Det er da deeet

Aj, pyyyh, for en grim oplevelse. Min første tanke var nogle kroge øverst på døren, men du har nok ret i at de kun er effektive en kort stund. Men ja, kan kan jo få tyverisikringer til dørene man kan slå til om natten, så de bimler og bamler hvis døren åbnes uden alarmen er slået fra. De har jo desuden effekt mod hjemmerøveri - så det er to fluer med ét smæk.

Anmeld

28. april 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Han har lige fortalt, at han har været inde i børnehaven for at hente nogle pinde i sin garderobe!!

Jeg ved ikke, hvad vi gør med dørene. Vi har to havedøre (faktisk tre - den sidste er på vores kontor), og så kan han også godt låse døren op i bryggerset. Det er jo ikke nemt at sikre hele huset, synes jeg, men stoler så heller ikke helt på ham mere.

Du skriver at du ikke ved hvad i kan gøre ved dørene, hvad med at købe en krog og sætte på i fuld højde, så den mindste af i forældre kun kan nå den med næsten strækt arm... Så burde han da ikke kunne nå der op og lukke op...

Anmeld

28. april 2009

Louise mortil4

Lise skriver:

Det er da deeet

Aj, pyyyh, for en grim oplevelse. Min første tanke var nogle kroge øverst på døren, men du har nok ret i at de kun er effektive en kort stund. Men ja, kan kan jo få tyverisikringer til dørene man kan slå til om natten, så de bimler og bamler hvis døren åbnes uden alarmen er slået fra. De har jo desuden effekt mod hjemmerøveri - så det er to fluer med ét smæk.

dem jeg snakker om er sådan nogen metal nogen der også kan sidde på vinduer, så vinduerne kan være åbne mens man ikke er hjemme, men de kan ikke åbnes ude fra, det er lige før de ikke en gang kan åbner her inde fra så stramt sidder de, så det varer noget inden freja kan åbne den på havedøren. Men snu er de sgu de små.

Anmeld

28. april 2009

Louise mortil4

Lise skriver:

Det er da deeet

dem jeg snakker om er sådan nogen metal nogen der også kan sidde på vinduer, så vinduerne kan være åbne mens man ikke er hjemme, men de kan ikke åbnes ude fra, det er lige før de ikke en gang kan åbner her inde fra så stramt sidder de, så det varer noget inden freja kan åbne den på havedøren. Men snu er de sgu de små.

Anmeld

28. april 2009

Grynt

Den lille skid..altså hvad de unger ikke finder på er virkelig ikke værd at samle på

Hvor er det godt I fandt hinanden igen...sikke en forskrækkelse I har fået

Jeg kender desværre til forskrækkelse, vrede, mm man har, når ens unge har besluttet sig for at drage ud i verden på egen hånd. Aske havde i påsken besluttet sig for at cykle ned til sin farmor der bor 3 km fra vores sommerhus. Vi havde dog sagt til ham at han skulle cykle ned til mormor, som kun bor 500 m fra sommerhuset. Så da vi kom ned til mormor var der bare ingen unge at hente/samle op shit jeg var arrig, gal, sur, vred...men mest bekymret for hvor H. var han henne????? Begyndte så at cykle ned mod farmor og der fandt jeg ham på vejen, gående med cyklen, tasken på ryggen, tårer trillende ned af kinderne og iskold. Han blev siden hen ved med at sige: godt vi fandt hinanden

Anmeld

28. april 2009

Loggidut

Aj for helvede Linemus, det må bare være så forfærdeligt!

Har du fået dig en god lang snak med ham om at det bare ikke kan gå?

Hold da kæft, hvad kunne der ikke være sket?
Aj altså, jeg har prøvet med Kasper, hvor han var 2½ år, og han løb rundt i en ble og et par strømper ude på gaden, og jeg bare lå og snorkede...for helvede, det er bare ikke sjovt, Kasper var trods alt lige uden for, men Sebastian har da vandret et godt stykke derud af!

Shit hvor er det godt i ikke bor i en stor by...men i en by hvor alle kender alle!''

Fatter altså ikke hvad der af og til sker i knoppen på de unger

Anmeld

28. april 2009

linemus

Trold skriver:

Du skriver at du ikke ved hvad i kan gøre ved dørene, hvad med at købe en krog og sætte på i fuld højde, så den mindste af i forældre kun kan nå den med næsten strækt arm... Så burde han da ikke kunne nå der op og lukke op...

Det hjælper ikke, for han finder bare en stol el. andet at kravle op på, så han kan nå. Klog nok er han jo og ikke typen, der beder om hjælp.

Anmeld

28. april 2009

linemus

mortil4 skriver:

Ja, det er også dem, jeg tænker, vi skal have på. Vi har snakket om det i dag, og må hellere gøre det hurtigst muligt. Jeg foreslog også en stor klokke over døren, så man kan høre, når den åbnes - det er selvfølgelig bare lidt træls, når husbond kommer hjem midt om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.