Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil2tiloktober skriver: Det håber man altid .. Jeg håber os jeg taber mig hurtigt den her gang .. Ja jeg tror bestemt at sund kost og motion gør underværker .. Jeg er personligt ikk særlig god til det under graviditeten , men jeg gør virkelig et forsøg bagefter , og jeg har sat mig for jeg gerne vil tabe lidt ekstra kg når jeg har født den her gang , hele ens krop ændre sig sååå meget under graviditet og efter fødslen , jeg synes i hvertfald ikk min krop er den sammen som inden ejg blev gravid med den første ..
Det håber man altid .. Jeg håber os jeg taber mig hurtigt den her gang .. Ja jeg tror bestemt at sund kost og motion gør underværker .. Jeg er personligt ikk særlig god til det under graviditeten , men jeg gør virkelig et forsøg bagefter , og jeg har sat mig for jeg gerne vil tabe lidt ekstra kg når jeg har født den her gang , hele ens krop ændre sig sååå meget under graviditet og efter fødslen , jeg synes i hvertfald ikk min krop er den sammen som inden ejg blev gravid med den første ..
Jeg kan hellere ikke prale af at jeg har spist vildt sundt herhjemme . Men vil absolut også give vægten en skalle, når den tid kommer. Men er også vant til at dyrke sport, så håber ikke det bliver noget problem. Nej det sker sikkert en masse, men det hele må kunne strammes op, med lidt ekstra motion
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil2tiloktober skriver: Tusind tak for svar .. Hvor langt er du henne ?
Tusind tak for svar .. Hvor langt er du henne ?
23+5...
Mortil2tiloktober skriver: Jaa og det ved jeg os godt .. Jeg tror bare det er frygten for ikk at kunne styre vægten der ligger og truer .. Men jeg ved samtidig os at det ryger ret hurtigt efter ejg har født , eller det gjorder det første gang .. det væreste lige nu det er at jeg ofter kan gå og små spise hele dagen , og nogen dage er helt vildt slemme dagen idag feks der føler jeg ikk selv jeg har lavede andet end og spise , og det er såååå dumt , og ejg hader det ..
Jaa og det ved jeg os godt .. Jeg tror bare det er frygten for ikk at kunne styre vægten der ligger og truer .. Men jeg ved samtidig os at det ryger ret hurtigt efter ejg har født , eller det gjorder det første gang .. det væreste lige nu det er at jeg ofter kan gå og små spise hele dagen , og nogen dage er helt vildt slemme dagen idag feks der føler jeg ikk selv jeg har lavede andet end og spise , og det er såååå dumt , og ejg hader det ..
jeg render osse og småspiser konstant. men hvis det bare er nogenlunde sundt så kan vi sagtens holde vægten ved lige
Husker det ikke præcist med de andre men det så ca sådan her ud:-):
nr 1- uge 20 ca5 kg, endte på + 25
nr 2- uge 20 ca 3 kg, endte på + 17
nr 3-uge 20 ca 2 kg, endte på +20
Og her 6 uger efter mangler jeg 8 kg af de 20:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128